האב קיבל התקף לב בעיצומה של חתונת בנו


להאזנה לתוכן:

במהלך החתונה אבי החתן קיבל התקף לב, דקה לפני שעלה לברך את בני הזוג. מהאולם הוא יצא לניתוח תוך שמחביאים את הידיעה מבני הזוג החוגגים.
סוף טוב הכול טוב.

באדיבות אלכס ברכטמן

 במהלך חתונת בנו, חש אביו של החתן, תושב אשדוד, כאבים בחזה ולקה בהתקף לב. הוא הובהל לבית חולים "קפלן" ועבר צנתור דחוף שהציל את חייו. סוף טוב הכול טוב.

רגע לפני שהקריא את הנאום שהכין לכבוד חתונת בנו , גנאדי פרבר בן ה־55 לקה בהתקף לב והוא מספר על התקף הלב ברגע הכי לא נכון מבחינתו.

"הלכתי לחתונה והתחלתי לרקוד, ולאחר מכן הרגשתי כאבים בחזה והזעת, ניסיתי בהתחלה שלא לחשוף את ההרגשה הנוראה שלי כדי לא לקלקל את החתונה, אבל פשוט לא יכולתי להמשיך ופינו אותי בדחיפות לחדר המיון ב'קפלן'".

הבן אלכס והכלה ויקה, שהיו עסוקים בהמולת החתונה, קיבלו את ההודעה על פינוי האב, רק לקראת סוף הערב. הבן סיפר כי אביו עמד להקריא נאום לבני הזוג ואז הסובבים הבחינו שמשהו לא בסדר. "מיד אמרתי לדי.ג'י להתחיל את המוסיקה. אבא עשה הכול כדי שאף אחד לא ירגיש. רק לקראת סוף האירוע אמרו לי שפינו אותו".

עם הגיעו לחדר המיון, הועבר פרבר למכון הלב בבית החולים, בראשותו של פרופ' קובי ג'ורג', ועבר צנתור מורכב של פתיחת עורק והכנסת תומכן.
החתן והכלה הגיעו למקום וסעדו אתו עד שהשתחרר.

לאחר ששוחרר מבית החולים, אמר האב: "אני שמח שהכול מאחוריי ואני מרגיש יותר טוב".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה