במד"א השיקו את יחידת האופנועים באשדוד בהרמת הכוסית החגיגית לחג


להאזנה לתוכן:

במד"א לכיש עסוקים בימים האחרונים העובדים והמתנדבים באיסוף וחלוקת חבילות מזון לנזקקים. אמש, באתנחתא קלה מהמירוץ לאריזת חבילות המזון, הגיעו מנהלי המרחב, אחראי המתנדבים ורב העיר אשדוד, כדי לברך את המתנדבים לקראת חג הפסח ולהודות להם על העבודה הקשה שלהם להצלת חיים ועזרה לנזקקים. באותו המעמד הושק גם אופנוע חדש, שהתווסף לשני אופנועי כוננים שפועלים באשדוד

מבצע איסוף קמחא דפסחא של מד"א מרחב לכיש נמצא בעיצומו, ונכון ליום שלישי השבוע כבר נארזו וחולקו יותר מ- 4,500 חבילות מזון. "אנחנו בטוחים שעד ערב החג אנחנו נכפיל את המספר", אמר בטקס הרמת הכוסית אמיר ליברטי, חבר הועד הפועל במד"א.

ליברטי הציג בפני המתנדבים והעובדים את סיכום הפעילות של מרחב לכיש בתקופה האחרונה, במיוחד בתקופת ההסלמה האחרונה בדרום.

בטקס נכחו יהודה שושן - מנהל מרחב דרום במד"א, עמי איבגי- מנהל מרחב לכיש, דוד נחום- סגן מנהל מרחב לכיש, איגור ארטל- מנהל מד"א אשדוד, אמיר ליברטי- חבר הועד הפועל במד"א, יוני ליברטי-אחראי מתנדבים במרחב לכיש וחיים קראדי-אחראי פארמדיקים במרחב לכיש. כן כיבד את הנוכחים הרב הראשי האשכנזי לאשדוד, הרב יוסף שיינין, שבירך את המתנדבים והעובדים על עבודת הקודש שהם עושים כדי להציל חיים. "כל המציל נפש אחת בישראל, כאילו הציל עולם מלא", אמר הרב שיינין.

יהודה שושן, מנהל מרחב דרום במד"א, ציין את התרגשותו ממראה המתנדבים והעובדים עמלים כדי לסייע לנזקקים: "אני בכל שנה מתרגש כשאני רואה את העובדים והמתנדבים עוסקים בפעילות קמחא דפסחא בכזאת התלהבות. זה לא משהו שכופים עליכם, זה משהו מאוד מיוחד וזה בכל פעם מרגש אותי מחדש. אני רק מאחל שבשנה הבאה לא נצטרך לעשות את זה כי לא יהיה מי שיזדקק לזה".

לאחר שלב הנאומים התכבד הרב הראשי בגזירת הסרט מהמאופנוע החדש שהצטרף לכח הצלת החיים בעיר. מיד בתום הטקס חזרו המתנדבים והעובדים לאריזת חבילות המזון וחלוקתם לנזקקים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה