חייל שנתפס מצייר גרפיטי הפך לאומן בשירות העירייה (בתמונה)


להאזנה לתוכן:

מעז יצא מתוק: ראש מינהל התפעול, שלמה רוטנברג, תפס השבוע צעיר מצייר גרפיטי על תחנת אוטובוס בעיר. לאחר מרדף הצעיר נתפס, אך אז התברר שמדובר בחייל קרבי, אומן בציור. הצעיר התנצל על מעשיו וביקש להתנדב במינהל התפעול. כעת הוא יהפוך קירות אפורים וחשוכים בעיר ליצירות אומנות

שלמה רוטנברג, ראש מינהל התפעול, מצא פתרון יצירתי להתמודדות עם לוחם ביחידה מובחרת בצה"ל, שנתפס מרסס כתובת גרפיטי על תחנת אוטובוס בעיר. האיש החליט כי הצעיר שהתגלה כמאוד מוכשר, ישמש כצייר הרשמי של אשדוד, ויעטר את קירות הגנים והפארקים. 

שלשום יצא ראש מנהל התפעול שלמה רוטנברג, לסיור במסגרת ההכנות העירוניות לחג הפסח. הוא הבחין בזוג צעיר שישב בתחנת אוטובוס, וריסס עליה ציור גרפיטי. הוא החל לצלם אותם, ומקביל הזעיק למקום את השיטור העירוני. 

"ניגשתי אליהם וביקשתי מהם להמתין במקום, אבל הם כמובן החלו להימלט. פתחתי אחריהם במרדף,כאשר בשלב מסוים הצטרפו אלי יחידות השיטור המשולב. הצעירה נתפסה והוריה הגיעו אל המקום בעקבות פנייתנו". 

למקום הגיעו שוטרים שלקחו את הצעירה לתחנת המשטרה, במקביל הגיע לתחנת המשטרה הצעיר שצייר גרפיטי.  "גילינו שהם בסך הכל אנשים מן היישוב, ללא עבר פלילי, והגבר הוא לוחם ביחידה מובחרת בצה"ל", סיפר רוטנברג.

הצעיר החל להתנצל בפני השוטרים כאשר הבין את מעשיו. הוא הבין שפתיחת תיק במשטרה כעת יכולה לקטוע את השירות הצבאי ביחידה מובחרת וכן לשים כתם פלילי לעוד שנים רבות. רוטנברג" "צילצלו אלי השוטרים, אמרו שהצעיר רוצה לדבר איתי. הוא החל להתנצל, אמר שהוא אומן גרפיטי והוא רוצה להתנדב אצלנו. אחרי כמה דקות שיחה אמרתי לו שהוא מגויס לטובת העיר אשדוד. יש לו כשרון והוא יכול להפוך קירות ערומים רבים בעיר למקומות יפים עם צבע. הוא קיבל קנס, אבל אנחנו שוקלים לבטל אותו".

בתמונה: שלמה רוטנברג והצעיר על רקע ציור גרפיטי שצייר
 

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה