תושב אשדוד בין שלושת הזוכים במיליוני דולרים בהגרלת הלוטו בארה"ב (1 באפריל)


להאזנה לתוכן:

(ידיעת 1 באפריל מספר 2 של אשדוד נט): הזוכה המאושר יתחלק עם עוד שני אנשים ב-640 מיליון דולר! ילדיו של הזוכה המאושר סיפרו אמש לאשדוד נט: "אנחנו מרגישים בחלום. ארזנו מזוודות ואנחנו מתארגנים לטיסה אליו, זה ייקח כמה ימים"

זה היה החלום של כל אמריקני לזכות בפרס הראשון בלוטו של ארה"ב, שעמד בשבוע שעבר על יותר מחצי מילארד דולר (640 מיליון). אמש התברר ששלושה זכו בפרס הראשון הבלתי נתפס. תחילה דיווחו שם על זוכה יחיד, אך מספר שעות אחר כך דווח על שלושה זוכים.

אמש, בשעות הלילה המאוחרות, התברר שאחד הזוכים המאושרים הוא תושב אשדוד בשנות ה-40 לחייו. שמו של האיש שמור במערכת, אך מדובר במשפחה מוכרת מאוד באשדוד.

את הבשורה על הזכיה קיבלו בני המשפחה בישראל בשבת בבוקר. "ישבנו בדיוק לאכול את ארוחת הבוקר של שבת, כאשר פתאום הטלפון בבית צילצל. מעבר לקו היה אבא, הוא גימגם ולא ממש הצליח לדבר. בהתחלה חשבתי שקרה משהו רע, אבל אז הוא אמר שאנחנו מיליונרים ושנארוז בגדים ונבוא אליו", סיפר בנו של הזוכה האשדודי.

מאז היוודע דבר הזכיה, הפך ביתם של המשפחה בישראל לאתר עליה לרגל. מכרים ומשפחה לא מפסיקים להגיע ולברך על הזכיה. במשפחה ביקשו לשמור על זהותם, בעיקר כדי למנוע הטרדות. "אבא אמר שחלק גדול מהזכיה יילך לתרומה לנזקקים. אי אפשר לשמור סכום כזה רק לעצמך", מציין הבן.

אגב, הסיכוי לזכייה עמד על 1 ל-176 מיליון! הפרס בהתחלה עמד על 500 מיליון דולר, אבל לאחר שמספר המשתתפים גדל הפרס עלה ל-540 מיליון דולר ולבסוף הפרס עלה שוב ל-640 מיליון דולר לאחר שהשווי הכללי של הכרטיסים שהשתתפו בהגרלה עמד על 1.5 מיליארד דולר.


 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה