עיריית אשדוד תפעיל מערכת לבקרה על אתרי הסלולאר שבשטחה


להאזנה לתוכן:

השבוע הוחלט בעיריית אשדוד על ההצטיידות במערכת Guardian Municipality החדשנית. המערכת, תאפשר לעירייה מעקב רציף ומלא, 24 שעות ביממה, אחר כל האנטנות הסלולאריות שבשטחה ובסמוך לה

המערכת מזהה וממפה את כל האנטנות הסלולאריות ברחבי העיר, כולל מתקני גישה אלחוטית ואתרים פנימיים, ומאפשרת לעירייה לנטר התרעה על חריגות מהיתרי הקרינה שקיבלו חברות הסלולאר מהממונה הארצי על הקרינה וזיהוי חריגות מהיתרי הבנייה שקיבלו האתרים מהעירייה עצמה.

המערכת היאפרי פיתוחה שלחברת Wave Guard Technologies הישראלית, המובילה את תחום הניטור הסלולרי בישראל ובעולם.

"עיריית אשדוד חרטה על דגלה את הטיפול בנושא איכות הסביבה כחלק מתפישת הדאגה לבריאותם ולרווחתם של תושבי העיר. זו הסיבה שגם בתחום הקרינה הסלולארית בחרנו להוביל בהצטיידות בטכנולוגיה חדישה שתאפשר לעירייה לעקוב באופן רציף אחרי פעילות כל אתרי הסלולאר הפעילים בעיר ובסביבתה ומשדרים לשטחה. בנוסף לנושא הסביבתי תאפשר מערכת זו לעירייה גם בקרה אחר עמידת אתרי הסלולאר בתנאי היתרי הבנייה שהנפיקה להם העירייה ובמקרה שתאתר חריגה מהיתרים אלה תוכל העירייה לפעול במסגרת האמצעים העומדים לרשותה" אמר ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר והוסיף: "אינני מתנגד להתפתחות הסלולאר בעירנו, אך אני בהחלט חושב כי נכון שהתפתחות זו תהייה תוך שיתוף פעולה ובקרה צמודים מצד העירייה".

"אנו מברכים על החלטת עירייה גדולה ומכובדת כאשדוד להצטייד במערכת שלנו לניטור קרינה סלולרית" אמרדוד שאול, מנכ"ל חברת Wave Guard Technologies, והוסיף: "שימוש עירייה במערכת ה Guardian Municipality זוהי הדרך הטובה והיעילה ביותר לביצוע בקרה ממשית, רציפה ואמינה על כלל האנטנות הסלולאריות בעיר כה גדולה בה קיימים אתרים כה רבים. ראוי לציין כי חלק ניכר מאנטנות אלו הוקמו ברחבי העיר בשנים האחרונות ללא צורך בקבלת אישורי בניה מהעירייה ועל כן היו נסתרות מהעירייה ולא היו בפיקוחה. כניסת המפעילים הסלולאריים החדשים תחייב להערכתי הקמת עשרות אנטנות חדשות בעיר כבר במהלך שנת 2012."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה