שמועה על חתולי רחוב שנאכלים ע"י תאילנדים עוררה סערת שווא


להאזנה לתוכן:

טעות בזיהוי ודעות קדומות הובילו בשבוע האחרון לסערת רגשות של ממש בקרב מאכילי חתולי הרחוב באשדוד. השמועה שפשטה בקרב המאכילים הייתה על צייד של חתולי רחוב למטרת מאכל על ידי אישה ממוצא תאילנדי. רק לאחר בירור מעמיק התברר שכלל לא מדובר בעובדת זרה, אלה באישה האוהבת חתולי רחוב, שאוספת אותן, מעקרת ומחזירה לרחוב... על חשבונה הפרטי

כבר תקופה ארוכה שמאכילי חתולים שמים לב שחתולי רחוב שהיו אוכלים אצלם בדרך קבע, נעלמים. אחת מאותם מאכילי חתולים סיפרה לנו השבוע: "כבר כמה חודשים שחתולים נעלמים מהרחוב. אני לא היחידה, ומשיחות שניהלתי עם מאכילי חתולים אחרים, מתברר שגם להם נעלמו חתולים שהם מאכילים קבוע".

לפני כשבוע חל מפנה, כאשר שתי בנות שמאכילות חתולים הבחינו בשעת בוקר מוקדמת באישה עם עגלת תינוק ועליו שני כלובים בהם חתולים. השתיים החלו לתחקר את האישה, שנראתה להם כתאילנדית בגלל עינייה המלוכסנות. בין השלוש החל עימות פיזי במהלכו הצליחו שתי הבנות לשבור את הכלובים ולשחרר את החתולים. השתיים גם הזמינו למקום משטרה, שתיחקרה את האישה. השוטרים שיחררו את האישה עם עגלת התינוק ההרוסה והבנות, שלא הבינו מדוע משחררים את "התאילנדית" שלכאורה צדה חתולי רחוב למאכל, החליטו לשתף בסיפור מאכילי חתולים אחרים ברחבי העיר.

ברשת הפייסבוק החלה להתפשט השמועה על צייד חתולי הרחוב שמתבצע לכאורה ברחבי העיר, כאשר הביקורת מופנת כלפי המשטרה שנמנעה מלעצור את "הציידת". אחת ממאכילות החתולים סיפרה שמאז שמעה על צייד החתולים היא איננה מצליחה לישון. "בכל פעם אני חושבת מה עלה בגורל החתולים שהאכלתי", היא ציינה.

אך אתמול חל המפנה בפרשה - לאחר ימים של חוסר שקט בקרב מאכילי החתולים ברחבי העיר, התברר שהסערה הייתה בכוס תה. בביקור של אחת ממאכילות החתולים אצל וטרינרית בעיר, היא סיפרה לה על "הצייד" ברחבי העיר. הוטרינרית, ששמעה את הסיפור גם מהצד השני, מיהרה להרגיע וסיפרה שלא מדובר בתאילנדית ואין מדובר בצייד חתולי רחוב. מתברר שמדובר בכלל בישראלית, שעיניה מלוכסנות הפכו אותה לחשודה בצייד ומאכל חתולים. "מדובר באישה שאוספת חתולי רחוב, מעקרת אותם, מסרסת ומחסנת על חשבונה ומחזירה לרחוב, אך היות והיא לא זוכרת מאיפה לקחה את החתול, היא מחזירה לאזור אחר. הכל על חשבונה הפרטי. מדובר באישה שעושה מעשה חסד אמיתי ואוהבת חיות אמיתית. בגלל דעות קדומות, האשימו אותה בצייד ומאכל חתולים", סיפרה לנו מאכילת חיות.

אז אם גם אליכם הגיעו השמועות על חתולי רחוב שנאכלים על ידי תאילנדים בעיר, כדאי שתדעו שהם נעלמו כדי לטפל בהם ולדאוג לבריאותם.

צילום ארכיון: למצולמים אין קשר לכתבה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה