דרמה ב-The Voice: יובל דיין פרשה מהתוכנית בשידור חי


להאזנה לתוכן:

דרמה בשידור התוכנית דה ווייס: יובל דיין, מי שסומנה כמועמדת לזכיה בתוכנית, הודיעה לאחר ביצוע דו קרב עם המתמודד צחי הלוי, שהיא רוצה מהמנטור שלה שייתן את הנקודות להלוי(מסתבר שאם היא לא הייתה עושה כן, היא הייתה עולה לגמר עם קולות הצופים). "אני רוצה לעשות מוזיקה בקצב שלי. הכל הלך לי מהר מידי, ומהאודישן ועד עכשיו אני עדיין לא מעכלת". שלומי שבת ביקש מהפקה לצאת לפרסומות, והיה בעצמו בתדהמה כללית...
מה עומד מאחורי ההחלטה של יובל לפרוש מהתחרות?

יובל דיין פרשה בשידור חי מהתוכנית! הלם ותדהמה בשידור חי בתוכנית דה וייס ישראל. שלומי שבת קיבל את בקשתה של יובל דיין והעביר את כל הנקודות להלוי. בסופו של דבר עלה הלוי לגמר התוכנית, למרות שהצופים בחרו ביובל. מסתבר שגם ההורים של יובל לא ידעו כי היא עומדת להודיעה על פרישתה.
 
יובל דיין יכולה כבר לזכות בחוזה הקלטות  לאחר שחברות אלו התאהבו בה והתרשמו מיכולתה לחדור ללב הקהל.
 

אבל יובל דיין היא יוצרת מחוננת שכותבת ומלחינה. יש בה עדין את הרגישות של האמן שמתקשה עם העולם המסחרי של התכנית וכל מה שקורה מסביב.
 
היא אוהבת את המוזיקה עם הגיטרה ובקצב שלה. הרגישות שלה כאומנית מולדת לא הסתדרה עם הלחץ של התוכנית והציבור ונראה היה שהיא לא בשלה לכך.
יובל, תלמידת כיתת י"א, רוצה לסיים את הבחינות בתיכון, להתגייס ולהתקדם בעולם המוזיקה בקצב שלה.

"אני מתגעגעת למשפחה שלי, לחברים ואפילו לבית הספר", הסבירה יובל הצעירה (17).
יש לזכור שכאשר יובל הייתה עולה לגמר (ולפי קולות הצופים היא עלתה), הלחץ עליה היה רק מתחיל וההתחייבויות שלה כלפי הפקת התוכנית היו גדולות (אולי גדולות מידי לתלמידת תיכון). היא הייתה מחוייבת להופיע בתוכניות רבות של יחסי הציבור, להקליט, להפיק ולטוס בעולם.
 
רבים חולמים לרגע הזה - יובל הייתה מספיק בוגרת להחליט שהיא עדין ילדה. היא הייתה מספיק רגישה, עם אנטואצייה נדירה להבין מה היא באמת רוצה מעצמה וכיצד היא תביא את האמת הפנימית שלה לידי ביטוי. 

חשוב לומר שיובל דיין הביאה כבוד גדול לאשדודים בתקופה קשה של ירי טילים, פרשיות פליליות ועוד. עבורנו היא תישאר כוכבת תמיד... כמו שהיא אמרה, היא תעשה מוזיקה בקצב שלה ואנחנו ללא ספק נשמע ממנה עוד הרבה!
 
יובל הייתה המעומדת המובילה לזכייה. ב7 לילות של יום שישי האחרון נכתב:
"כרגע כולם בחוץ מהמרים על יובל דיין כפייבורטית. נדמה שגם המנטורים כבר מביניםאת זה, אבל אף אחד כאן לא מודה, מטעמים של לויאליות לקבוצה שלהם וגם מפני שאם כבר ברור מי זוכה אז למה בכלל לראות את התכנית?"
 
מי שהסתובב בחודש האחרון ברחבי הארץ, יכול היה להבחין בהערצה הגדולה של תושבי רחבי הארץ ליובל דיין. הציבור התאהב בה, היא הפכה להיות במהרה הסטייל החדש של הצעירים והריגנטונים שלה נשמעו בדימונה כמו בהרצלייה, בתיכונים, באונברסיטאות ובבתי הקפה.
לכל זאת אמרה לעצמה יובל דיין. "אוקיי, הבנתי שיש לי את זה, שאני יכולה לממש את החלום אבל אני לא רוצה אותו עכשיו."
 
יובל למעשה אמרה - לא לאובדן התמימות!

יובל דיין: שאריות של החיים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה