כבאיות הוזנקו לשריפה ברובע ט"ו אבל אז התברר...


להאזנה לתוכן:

ארבעה צוותי כיבוי הוזנקו הערב (ד') לרובע ט"ו בעקבות דיווח על שריפה בבניין מגורים. "ארבע כבאיות נוסעות עם סירנות ברחובות העיר", דיווחו לנו גולשים במייל האדום של אשדוד נט. רק כשהגיעו הכבאים לכתובת התברר שמדובר בשכן שעשה על האש במרפסת

שכן עשה על האש במרפסת ביתו והקפיץ את מערך כיבוי האש באשדוד על הרגליים. זה התרחש הערב (ד'), כאשר במוקד כיבוי אש התקבלה קריאה על עשן העולה מבניין מגורים ברובע ט"ו. צוותי הכיבוי המנוסים באירועים כאלו, מיהרו למקום בכוחות גדולים, שכן מדובר בבניין מגורים וייתכן והם ייצטרכו לבצע חילוץ דיירים לכודים.

"ארבע כבאיות נוסעות עם סירנות, חותכות רמזורים", כך דיווח לנו גולש במייל האדום של אשדוד נט. הוא המשיך וציין כי כיוון הנסיעה של הכבאיות הוא לדרום העיר.

עוד בדרכם למקום החלו הכבאים להתמגן ולהתכונן בלבוש מלא. כאשר הגיעו למקום החלו הצוותים לחפש אחר מקור השריפה. מאחת המרפסות הם זיהו עשן וקצין הכיבוי מיהר לעלות לבית "המעשן". בינתיים החלו הכבאים בפריסת ציוד הכיבוי, אך אז הגיעה קריאת ההרגעה.

התברר שאחד השכנים פשוט עשה ברביקיו (על האש) במרפסת ביתו. עוברי אורח שצעדו ברחוב חששו שמדובר בשריפה בדירה ומיהרו להזעיק את צוותי הכיבוי. 

הכבאים שהיו מוכנים לכל תרחיש אפשרי, מיהרו לחזור לתחנת הכיבוי, עד לקריאה ההבאה שתקפיץ אותם כמו קפיץ מתוח המוכן לכל תרחיש.

צילום ארכיון: אשדוד נט

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה