"יחס המדינה אל תושבי הדרום משפיל יותר מירי הגראדים"


להאזנה לתוכן:

תושבי אשדוד זועמים על יחס המדינה להמשך הירי מרצועת עזה והמשך שיבוש חיי תושבי הדרום. ועדי ההורים העירוניים של אשדוד ואשקלון מביעים תמיכה בהחלטות ראשי הערים להשבית את הלימודים. "הפורום מחזק את ראשי הערים שקיבלו החלטתה אמיצה לבטל את הלימודים עקב איום נפילת הטילים", כתבו במכתב לועדי הורים בדרום

יותר ממיליון מתושבי המדינה נמצאים כבר שבוע תחת מטר טילים. החיים בגזרת דרום כבר שבוע משובשים, התלמידים לא נמצאים במסגרות חינוכיות, ורבים נמצאים במצב נפשי לא טוב כלל ובכלל. כל זה נדמה שלא ממש מזיז לראשי המדינה, שלא ממש מגיבים למה שקורה אצלנו, ומנסים להרגיל אותנו למציאות חדשה.

ראשי הרשויות בדרום, ביניהם גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, החליטו שלא לקבל את הנחיות פיקוד העורף והצבא, ולא קיימו לימודים. החלטתם להשבית את הלימודים בעקבות המשך ירי הטילים, קיבלה כבר כמה פעמים משנה תוקף, כאשר טילים נורו למרכזי הערים ויורטו על ידי מערכת כיפת ברזל.

תושבים באשדוד ציינו אמש לאחר ירי הגראד לאשדוד: "יחס המדינה אל תושבי הדרום משפיל יותר מירי הגראדים". התושבים באשדוד זועמים על אוזלת היד שמגלה המדינה, ולדבריהם, מדובר בהפקרת ביטחון תושבי הדרום.

ועדי ההורים העירוניים של אשדוד ואשקלון הפיצו אמש מכתב לועדי ההורים בדרום הארץ, בו הם מבקשים להקים פורום ועדי הורים, שמטרתו להשבית את הלימודים כאשר טילים נורים לעבר אחת מערי הדרום.

קלמו ברבי מועד ההורים באשדוד ואביבית סימני מועד ההורים באשקלון, כותבים: "אנו ועדי ההורים העירוניים של הערים אשקלון ואשדוד החלטנו להקים פורום ועדי ערים דרומיות המותקפות אחת למספר חודשים ע"י פצמארים וטילי גראד. הפורום קיבל החלטה עקרונית שכאשר עיר אחת מותקפת יומלץ להשבית  הלימודים כסולידריות וכהזדהות עם העיר המותקפת. הפורום מחזק את ראשי הערים שקיבלו החלטתה אמיצה לבטל את הלימודים עקב איום נפילת הטילים וקורא לכל הועדי הישובים הסמוכים לאותן ערים להצטרף לפורום ולבטל את הלימודים בישובים כאשר קיים חשש ואיום לנפילת טילים באזור ,לא ניתן ולא נאפשר לסכן את ביטחון ילדינו!"  

צילום: אורי קריספין
 
קטע וידאו שכולנו יכולים להזהות איתו: 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה