אזעקה שלישית בבוקר שבת באשדוד - סה"כ 8 טילים יירטה כיפת ברזל באשדוד


להאזנה לתוכן:

אזעקה שלישית הבוקר ושביעית ב12 השעות האחרונות.
במטח האחרון יירטה כיפת הברזל שני טילים. שישה פיצוצים נשמעו מוקדם יותר בגזרת אשדוד. ככול הנראה, 4 פיצוצים אירעו בשטחים פתוחים מחוץ לעיר בסמוך לשעה שש בבוקר. מדובר בפעם החמישית שתושבי אשדוד מוקפצים לממ"דים, ובאזעקה השביעית.

בוקר של אזעקות ויירוטים באשדוד: דקות ספורות אחרי השעה שש בבוקר זכו תושבי אשדוד להשכמה עם אזעקה עולה ויורדת. זמן קצר אחר כך כבר נשמעה היטב כיפת הברזל נכנסת לפעולה ומיירטת טיל גראד שהיה אמור לפגוע בשטח מאוכלס. חצי שעה אחרי ההשכמה המאולצת, שוב תושבי אשדוד רצו למרחבים המוגנים עם אזעקה עולה ויורדת. כיפת ברזל יירטה טיל גראד שנורה לאשדוד. טיל נוסף התפוצץ בשטח פתוח.

סה"כ נשמעו מהבוקר 8 פיצוצים, ארבעה מהם יורטו על ידי כיפת ברזל והשאר נפלו בשטחים פתוחים. במהלך הלילה המשיכו ארגוני המחבלים בשיגור גראדים וקאסמים לכל ערי המרחב. לפי שעה לא ידוע על נפגעים או נזק.

מאמש, בהוראת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, החל לפעול המוקד העירוני באיוש מלא של שש מוקדנים. המוקד יפעל 24 שעות ביממה במתכונת חירום לפחות עד ראשון בבוקר.

תיעדתם את האזעקה, הפיצוצים או היירוטים? תוכלו לשלוח לאשדוד נט במייל: [email protected] כאן המקום להזכיר שלמרות מערכת כיפת הברזל, אין לסמוך במאה אחוז על ביצועיה, ובהישמע האזעקה יש להיכנס למרחב מוגן.
 

מליל שישי יירטה כיפת ברזל כבר כשמונה גראדים שנורו על אשדוד. הסרטון הבא שצילם הגולש אדי, מתעד יירוט של שני טילים במטח שהיה אחרי חצות הלילה באשדוד. את היירוטים תוכלו לראות אחרי הדקה 2:35.

מה קורה בכל האזור:

למעלה מ 60 מטחי רקטות כבדים נורו על ערי הדרום במשךה 12 השעות האחרונות.

אשדוד, גן יבנה ובאר-שבע נכנסו למשחק רק אחרי שעות ארוכות של ירי קסאמים לעבר יישובי עוטף עזה.

לאחר שצה"ל חיסול את מזכ"ל ועדות ההתנגדות העממית, זוהיר אל-קייסי, איימו בארגונים של עזה כי תגובתם תרעיד את האדמה והם אכן ניסו בכל כוחם ועדין מנסים לגרום נזק משמעותי לאזרחי ישראל, אך כיפת ברזל עושה עבודה נפלאה ומסכלת את רוב נפילות הטילים לעבר שטחים מיושבים.
אולם במועצה האזורית אשכול נפצעו ארבעה בני אדם, בהם אחד קשה ואחר בינוני.
באחד המטחים לעבר באר שבע, מעט לפני 03:00, יירטה מערכת כיפת ברזל רקטה. אולם, רקטה אחרת פגעה בשטח העיר ולא פגעה באיש אך חלונות התנפצו  וחלק מהגדר נפל.

צה"ל ממשיך להגיב - מניין ההרוגים הפלסטינים עלה ל-12 במהלך הלילה.

02:00 חיל האוויר תקף עוד פעמיים ברצועת עזה. שני פעילי ג'יהאד איסאלמי נהרגו וארבעה מחבלים נפצעו ליד מחסנים במרכז העיר עזה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה