שבחים לשיטור המשולב באשדוד


להאזנה לתוכן:

יחידת השיטור המשולב, זרוע ביצועית לאכיפת החוק והסדר, זכתה השבוע לפרגון ממנהל אגף הביטחון. היחידה, הנכונה ליטול על עצמה עוד ועוד מטלות לשמירת החוק והסדר הציבורי, מוכיחה את יעילותה באופן נחרץ וטביעות אצבעותיה ניכרות כמעט בכל החיים האזרחיים. גם מפקד התחנה החדש התרשם ופרגן

יחידת השיטור המשולב, בניהולם של דוד בן שטרית ורס"ב עוזי יוסף, רושמת לעצמה לא מעט הישגים בתחומי האכיפה, לשביעות רצון הממונים ובעיקר לשביעות רצון התושבים. היחידה אשר שמה לה למטרה לפעול בכל דרך על מנת להגביר את הביטחון האישי של התושב ולשפר את איכות החיים בקהילה העירונית, פועלת למעשה בכל חלקי העיר ומהווה דוגמא ומודל לעבודה נכונה, החל מקבלת הקריאה, ההתייצבות המהירה בזירת האירוע, ההתערבות המיידית והשבת הסדר הציבורי על כנו.

אריה איטח, קב"ט העיר ומנהל אגף הביטחון העירוני העוקב ומפקח על פעילות היחידה, מצא לנכון להעלות על נס את עבודת היחידה ולפרגן למנהליה. במכתב הערכה למנהלי השיטור המשולב באשדוד – למר בן שטרית ולרס"ב יוסף, הוא כותב כך: "עם כניסתו לתפקיד של סנ"צ נועם שקל, מפקד משטרת אשדוד, הוא מצא לנכון להדגיש בפניי את יכולותיה של יחידת שיטור משולב על פי תפיסתו והוא מאמין בכם".

איטח מציין שעל יחידת השיטור המשולב מוטלות בתקופה האחרונה משימות לא מעטות המחייבות אותה לקביעת סדרי עדיפויות ולקביעת סולם החשיבות בדרכי הטיפול. כך למשל הוא מונה משימות אקוטיות כדוגמת הטיפול בשב"חים, מניעת עישון במקומות ציבוריים, מניעת ונדליזם ושמירה על הרכוש הציבורי, אבטחת תלמידים מפני פדופיליה, מענה לקריאות מוקד... וכיו"ב פעולות, תוך שאנשי היחידה מגלים נחישות, חתירה למגע ועמידה במבחן התוצאה.

כן מגלה לנו הקב"ט העירוני שבישיבת עבודה ותיאום עם מפקד תחנת המשטרה החדש, סנ"צ נועם שקל, נקבעו היעדים לשנת העבודה הנוכחית עם דגש מיוחד על איכות חיי התושב כפי שנקבע בחזון ראש העיר. כן סוכמו הנושאים שיטופלו במהלך אירועי האביב והקיץ הקרובים ובהם: טיפול בפארקים ובמטרדי רעש ואכיפה כנגד מפעילי הבאר-בגאז'.

"זוהי הזדמנות לבטא את הוקרתי לפעולתכם, המביאה שירות מצוין לציבור באשדוד ועומדת בחזון ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי השואפת להביא ביטחון אישי לכל תושב", מסכם הוא במכתבו תוך איחולים להמשך עשייה ברוכה.

בתוך כך איטח מציין שגופי הביטחון בעיר פועלים על בסיס שיתופי פעולה תמידיים, בהם נוטלים חלק משטרת אשדוד, אגף הביטחון העירוני והשיטור המשולב. כל אלה יחד, בהתאם למשימות ולתחומי האחריות שלהם, מכסים את כל העיר ובמוקדים רבים ניתנים שירותי ביטחון בלילות, בסופי שבוע ובמועדים. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה