41 דירות ב"מחיר למשתכן" יוצעו למכירה ברובע ט"ז


להאזנה לתוכן:

קבוצת קלוד נחמיאס יוצאת לשיווק פרויקט פלטינום ברובע ט"ז אשדוד. הדירות בנות 4 חדרים בשטח של 106 מ"ר, יעלו כמו דירות יד שניה ברחבי בעיר

קבוצת  קלוד נחמיאס, יוצאת לשיווק פרויקט חדש של מגדלי מגורים, בשם פלטינום, בעיר אשדוד ברובע ט"ז. במסגרת הפרויקט יבנו 2 מגדלים בני 11 קומות ויכללו 81  יח"ד סה"כ.  41 יח"ד מהן יוקצו במסגרת "מחיר למשתכן". תמהיל הדירות יכלול דירות בנות 4 ו-5  חדרים. הפרויקט ייבנה במיקום ייחודי ברובע הדרומי בסמיכות לשמורת טבע: " הדיונה הגדולה" של אשדוד.

מחיר דירות במסגרת מחיר למשתכן לדירת 4 חדרים בשטח של כ-  107 מ"ר יעמוד על כמיליון ₪ והן ישווקו במסגרת תנאי משרד השיכון. המכרז נחתם מול המנהל במרץ 2010 ונכון לרגע זה ישווק לפי הקריטריונים הקודמים למכרזי מחיר למשתכן.

לדברי יקי וטורי מנכ"ל קבוצת קלוד נחמיאס, "במהלך השנים האחרונות הרשויות המקומיות דחפו את היזמים לבניית דירות גדולות בפרויקטים, על מנת למשוך את התושבים מהמעמד הסוציו אקונומי הגבוה יותר לפרויקטים בעיר. החלטות אלו הביאו להגירה שלילית של הזוגות הצעירים מהערים הללו במהלך השנים.

במהלך השנתיים האחרונות  כחלק מאסטרטגית החברה לגיוון תמהיל הדירות והגדלת היצע הדירות הקטנות בכל הפרויקטים.  החברה התמודדה וזכתה במכרז של מחיר למשתכן. כמו כן  בפרויקטים החדשים מציעה החברה תמהיל הן של דירות קטנות במחירים סבירים לצד דירות יוקרה גדולות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה