תושב אשדוד הותקף קשות באתר החרמון


להאזנה לתוכן:

בתחילת החודש יצאו קבוצת חברים מאשדוד לטיול נופש בחרמון המושלג, אך הטיול הפך לסיוט. לטענת האשדודים, הם הותקפו על-ידי עובדי המקום, נוצרה תגרה ההמונית, אנשי הקבוצה נפצעו והטיול הסתיים בבית-החולים, בפציעות קשות ובניתוח

את החופשה הזאת אלעזר וחבריו לא ישכחו לעולם: בתחילת חודש פברואר יצאו קבוצת חברים בחורי ישיבה מאשדוד, לטיול נופש בצפון כשהיעד המרכזי שלהם היה החרמון המושלג. אך עד מהרה, הטיול הפך לסיוט שהסתיים בבית החולים, בפציעות קשות ובניתוח. במהלך הבילוי באתר הותקפה הקבוצה על ידי עובדי המקום ובתגרה ההמונית נפצעו כמה מאנשי הקבוצה - כך מפרסם היום כתב חדשות ערוץ 2 באינטרנט, יוסי זילברמן.

בשעות הצהריים, לקראת סגירת אתר החרמון, ירדה קבוצת החברים לאוטובוס שהמתין לה. על מנת לקצר את הדרך בירידה למטה, ביקש אחד מחבריו של אלעזר מעובדי המקום לעקוף את גדרות הברזל - מה שגרר ויכוח במקום. "אם הוא היה אדם אחר, העובד שדיבר ערבית היה מאשר זאת", מספר אלעזר לחדשות 2 באינטרנט. "אבל כשירדנו למטה הרגשנו שהולך להיות פה מצב לא נעים. בסוף הרגשנו את זה על בשרנו".

הויכוח הפך ללינץ'. כך מתאר אליעזר את התקיפה: "הגיעה חבורה מהאתר, קפצה עלינו והתחילה לתת לנו מכות. ניסיתי לברוח אבל לא הצלחתי. רק אותי תקפו לפחות שבעה מעובדי המקום". 

שלומי, חברו של אלעזר, שהיה עד לתקיפה, סיפר אף הוא: "מול העיניים שלי הפילו אותו, בעטו בו בגב ובעוצמה בפנים".

בעקבות התקיפה אושפז אליעזר בבית-החולים כשהוא סובל מסדק בברכו, פגיעות גב, אף שבור וסחרחורות. אחרי סדרת בדיקות אובחן כי מצבו מצריך ניתוח מסובך באף. הוא הועבר מבית החולים בצפת לבית-החולים "שערי צדק" בירושלים, משם השתחרר כעבור מספר ימים.

"אני סובל מסיוטים בלילה ולא מצליח להירדם. אני מתעורר עם כאבי ראש", מספר אליעזר לחדשות 2 באינטרנט. בני משפחתו של אליעזר מספרים כי רק בזכות בחור אחד שהיה אמיץ והתנפל על החבורה שהכתה אותו וחילץ אותו, נמנע אסון גדול יותר. "אם הוא לא היה מציל אותו - רק השם יודע איך זה היה נגמר".

מהמשטרה נמסר בתגובה לידיעה: "נפתחה חקירה בתחנת משטרת הגולן, אך טרם נעצרו חשודים".

מאתר החרמון נמסר בתגובה: "אתר החרמון אינו עוסק באכיפה, כל מקרה אלימות - בין אם מדובר בעובד או במבקר - מדווח מיד למשטרה ונמצא באחריותה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה