כתב אישום נגד עובד אלתא על גניבת ברזל בשווי אלפי שקלים מהמפעל


להאזנה לתוכן:

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד עובד במפעל אלתא באשדוד, בחשד שביחד עם אחרים גנב פלטות ברזל ועמודי תאורה מתחומי המפעל באשדוד. על פי החשד, העובד הכניס למפעל משאית עליה העמיס את הברזל

עובד במפעל אלתא נאשם בכך שבשנת 2010, בשני מועדים שונים, הוא ואחר קשרו קשר לגניבת פלטות ברזל ועמודי תאורה משטח המפעל, כך חושף היום כתב ידיעות אחרונות, מתן צורי. 

על פי עובדות כתב האישום, בעל מגרש למתכות מהאזור יצר קשר עם נהג משאית וביקש ממנו לבצע הובלה של ברזל מתחומי המפעל אל המגרש שלו. הוא נתן לו את הטלפון של עובד אלתא כדי שיתאם איתו את ההובלה.

נהג המשאית יצר עם העובד קשר כאשר הגיע אל המפעל. על פי כתב האישום, עובד אלתא עלה על מלגזה והוביל את המשאית בחצר המפעל אל המקום בו היו פלטות הברזל. הוא חשוד שהעמיס על המלגזה את פלטות הברזל, ששוויון נאמד בכ- 25,000 ₪.

נהג המשאית העביר את פלטות הברזל אל מגרש המתכות והחשוד השני שילם על ההובלה 400 ₪ לנהג.

עובד אלתא ובעל מגרש המתכות נאשמים בסעיף נוסף של גניבה. על פי כתב האישום, כ-4 חודשים לאחר הגניבה הראשונה, על פי החשד, השניים גנבו עמודי תאורה משטח המפעל באותה הדרך בדיוק. שווי עמודי התאורה שנגנבו נאמד בכ- 20,000 ₪.

השניים נאשמים בקשירת קשר לביצוע פשע  וגנבה בידי עובד הציבור.

הנהלת התעשייה האווירית מסרה בתגובה לעיתון ידיעות אחרונות כי "החברה אינה מתכוונת למסור מידע בקשר לעובד האמור, כל עוד מתקיימים הליכים משפטיים בעניינו
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה