נכה היה תקוע 24 שעות ברכבו - שוטרת תנועה הצילה אותו


להאזנה לתוכן:

בן 80 הסובל מנכות, נתקע עם רכבו באזור מחלף יבנה לכיוון צפון. הוא לא הצליח לצאת מרכבו ולא היה ברשותו נייד להזעיק עזרה. 24 שעות הוא חיכה ברכבו, עשה צרכים במקום וסבל מהקור... עד ששוטרת תנועה עצרה לבדוק את הרכב החשוד

קשה להאמין שהסיפור הבא התרחש פה אצלנו בישראל, אבל הוא נגמר בטוב. בלילה שבין שלישי לרביעי, שוטרת התנועה מיכל מימון, ממתנ"א ת"א, זיהתה רכב שעומד בצורה חשודה באזור מחלף יבנה. היא עצרה את הניידת ויצאה לבדוק את הרכב. 

כאשר התקרבה לרכב היא נדהמה למצוא בפנים אדם קשיש, סובל מקור ושעשה צרכים על עצמו. "חיכיתי שיבוא לחלץ אותי", סיפר לה הקשיש, שהתברר שהוא סובל מנכות ונתקע ברכב מבלי יכולת לצאת. השוטרת נדהמה לשמוע מהקשיש שהוא נמצא במקום כבר 24 שעות.

למקום הוזעקו צוותי חירום לסייע לקשיש. מתנדב איחוד הצלה דרום, דודי אוברלנדר, היה בדיוק  בדרך חזרה לאשדוד מאירוע. השעה הייתה 1:30 לפנות בוקר, והוא מיהר לסובב את רכבו ונסע לטפל בקריאה. "היה שם אדם מבוגר שיש ברכב, הוא סבל מקו, רעב וצמא. מאחוריו היו הקביים שלו. הוא סיפר שהוא היה בדרך לטיסה ונתקע עם הרכב. לא הייתה לו אפשרות לצאת מהרכב, אז הוא פשוט המתין לחילוץ", סיפר אוברלנדר.

המשטרה התקשרה למשחתן של הקשיש, שהייתה בטוחה שהקשיש בדרך לארה"ב, ארץ מגוריו, ונדהמה לגלות שהוא תקוע שעות ארוכות וכמעט קיפד את חייו. "היה לו מזל גדול ששוטרת התנועה מצאה אותו. הוא ללא ספק יכול היה לשלם בחייו".

לאחר טיפול ראשוני, סייעו שוטרי תנועה מאשדוד להחזיר את האיש לבית משפחתו באשדוד.  
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה