שופר סל סוגרת את "יש" באשדוד?


להאזנה לתוכן:

לאתר אשדוד נט נודע כי - סניף "יש" בעיר אשדוד של שופר סל עשוי להסגר.
כך עולה בעקבות שינוי המדיניות של הרשת ובעקבות פתיחת סניפים של רשתות מתחרות במקום

רשת שופרסל משנה כיוון: שלא באופן רשמי נראה כי הרשת פועלת לסגירת מספר סניפים מפסידים ונראה כי בניהם נמצא גם סניף "יש" בעיר אשדוד אשר יושב על שטח של כ6000 מ"ר.

עד כה דגלה שופרסל באסטרטגיה של הרחבת פריסת הסניפים ובאחזקה של כמה שיותר מיקומים, זאת גם מתוך חשיבה אסטרטגית שנועדה למנוע מהמתחרים פתיחתסניפים באותם מיקומים. והתוצאה היא סניפים מפסידים.
סניף "יש" באשדוד פועל באזור תחרותי. לאזור זה הצטרפה לפני כשנה,רשת "אושר עד", והשבוע פותח גם רמי לוי סניף בעיר.
מדובר בסניף בגודל של 6,000-7,000 מ"ר, שלפי ההערכות דמי השכירות בו עומדים על 375 אלף שקל בחודש, והוא מסב לרשת הפסדים.

לפני כשנה וחצי הציעו בעלי רשת "אושר עד" לשופר סל להיכנס לנעליה במקום, אך שופרסל סירבה להצעה  ואף בחרה להאריך את חוזה השכירות ב-10 שנים.

מינוי יצחק אברכהן, לשעבר סמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה, כמנכ"ל החל בינואר 2012 במקומו של אפי רוזנהויז, וכן ההרעה בתוצאותיה הכספיות של החברה גורמים לשינוי במדיניות זו והתמקדות בשיפור הרווחיות.

 ברבעון השלישי של 2011 שופרסל ספגה מכה קשה כאשר הרווח התפעולי שלה נחתך ב-45% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2010 והסתכם ב-71 מיליון שקל והרווח הנקי של החברה ירד ב-59% והגיע ל-29 מיליון שקל, צופים כי הירידה ברווח תימשך גם ברבעון הרביעי של 2011. על פי מקורבים לרשת נמסר באופן לא רשמי כי הרשת מתכננת לסגור סניפים בודדים ולפתוח 15 סניפים חדשים ב-2012.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה