שוב נתפס עבריין משליך פסולת בניין ונקנס


להאזנה לתוכן:

השבוע נתפס אדם המשליך פסולת בניין בשטח העיר, ולמרות שהתחייב לנקות את הפסולת נקנס ע"י המפקח העירוני

כולנו יודעים ומבינים את ההשלכות המזיקות שיכולות להיות לפסולת הבניין המושלכת ללא פיקוח. כולנו מבינים את הנזק הנגרם למי התהום ואת ההשפעות הרעות על מצב בריאותינו. כולנו גם מבינים מדוע נוקטת העירייה בגישה מאוד קשוחה כלפי מי שנתפס משליך פסולת בכלל ופסולת בניין בפרט.

ציבור תושבי אשדוד בהחלט רואים בסיפוק רב את פעולות האכיפה שנוקטת העירייה כנגד עברייני חוק, הפוגעים במרחב הציבורי ובנכסי הציבור, ומשבחים את פעולותיה של העירייה למיגור התופעות הללו.

היום נתפס אדם שהשליך פסולת בניין מתוך משאית אל שטח ציבורי ברחבי העיר. פקחים ממחלקת הפיקוח העירוני זיהו את האדם פורק את פסולת הבניין מהמשאית, לאחר שעקבו אחריו, ועל אף שהבטיח כי ינקה את הפסולת, קנסו אותו המפקחים בסך 730 ₪! 

מנהל מחלקת הפיקוח מר משה בנימין מציין ש"עבירות מסוג זה של השלכת פסולת בניין ברשות הרבים, נאכפות בכל יום ע"י פקחי הפיקוח העירוני ולצערנו אנו מזהים שמדובר בכאלה העוסקים בשיפוצים ובעבודות בנייה ומתעצלים לשנע את הפסולת אל אתר מורשה".

במחלקת הפיקוח מסבירים ש"על פי צורת העבירות ותפישת האנשים כשהם פורקים התכולה מתוך משאית, מלמדת על פעולות מכוונות שנועדו לחסוך לעצמם כסף, גם אם על חשבון הציבור. לכן, נקיטת הפעולות כנגד אלה לא מסתכמת עוד בדרישה לנקוט את המקום אלא במתן קנס, בניקיון המקום ובהעברת הפסולת אל אתר מורשה.

 

בתוך כך, ממשיכים כל גורמי האכיפה של העירייה בפעולות לאיתור ואכיפה כנגד כל מי שפוגע בסביבה, והשבוע נתפסה עוד משאית שניסתה לרוקן בטון אל שטח ציבורי, כאשר הפיקוח העירוני מתעד ומעביר את המידע לאנשי יחידת האכיפה הסביבתית.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה