סלקום ייפתחו מוקד טלפוני ברובע ג'


להאזנה לתוכן:

מוקד שירות טלפוני ללקוחות סלקום יוקם על ידי חברת "מנפאואר בראשית ". המוקד יציע כ- 100 משרות חדשות לנשים חרדיות בהשקעה של כ- 4 מיליון ש"ח

חברת סלקום פותחת באשדוד מוקד שירות לקוחות טלפוני. המוקד, שייפתח ברובע ג' בעיר, יישתרע על שטח של כ- 1,000 מ"ר ועתיד להעסיק כ- 100 נשים חרדיות מהעיר. המוקד יתבסס על מערכות השירות המתקדמות בשוק. בימים אלו נמצאת החברה בהליך גיוס והכשרת העובדות למוקד הטלפוני, שצפוי להיפתח במהלך חודש פברואר.

מאיר בראב, סמנכ"ל שירות ומכירה של סלקום: "כחלק מפעילותנו המתמדת לשיפור השירות מושק  בימים אלו מוקד שירות טלפוני חדש באשדוד על ידי מנפאואר בראשית. המוקד מצטרף למערך מוקדי 123 הקיימים שנועדו להעניק מגוון שירותים כלליים ללקוחות סלקום ונועד לתמוך ולשפר את ביקוש הלקוחות למוקדי השירות הטלפוני".

בראב הוסיף "כחלק ממדיניות סלקום המעסיקה נותני שירותים מאוכלוסיה מגוונת, מוקם המוקד החדש במרכז שכונה חרדית בעיר אשדוד. כחברה המקפידה על רמת שירות גבוהה ללקוחותיה היה לנו חשוב כי המוקד יאופיין בעובדים שמשלבים יכולות שירותיות גבוהות עם יציבות תעסוקתית".

חיים גוגנהיים, מנכ"ל מנפאואר בראשית: "בחרנו להקים את המוקד הטלפוני בלב השכונה כדי להקל על העובדות להצטרף למעגל העבודה ולהציע להם מקום תעסוקה בקרבת מקום מגוריהם, במרחק הליכה. אנו רואים חשיבות עליונה בשילובה של אוכלוסיה זו במעגל התעסוקה, ורואים את התוצאות בפרויקטים הרבים בהם אנו מעורבים בכל פרמטר תפעולי והמדדים המקצועים".


 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה