אישתו של ג'ילבר שיקלי: "אנחנו לא פוחדים"


להאזנה לתוכן:

למרות רימון ההלם והירי שבוצע לעבר ביתם, במשפחת שיקלי ברובע ט"ו משדרים עסקים כרגיל. בראיון לרשת ב' אומרת האישה שירלי: "בעלי לא מוכר למשטרה בארץ, הוא עושה רק טוב ואין לנו ממה לפחד"

אמש (יום ד') בשעות הלילה נורו מספר יריות לעבר בית משפחת שיקלי ברובע ט"ו. בשעת הירי היו בבית כל בני המשפחה; האבא ג'ילבר, האמא שירלי ושתי בנותיהם. לפני מספר היו בני המשפחה מטרה לרימון הלם שנזרק לביתם.

במשטרה החלו לחקור את האירוע החמור, שללא ספק שני המקרים נועדו להפחיד את ג'ילבר, הבעלים של תחנות מוניות אביב, אותן רכש במפתיע לפני כשנה.

הבוקר, בראיון של שירלי שיקלי לאסף פוזיילוב מרשת ב', מכחישה שירלי שבעלה אינו מוכר למשטרה, למרות שלפני מספר שנים הוא הוסגר לצרפת בעקבות פרשת הונאה בצרפת, שם דובר על חשד להונאת 30 מיליון יורו.

"אנחנו לא פוחדים, בעלי עושה רק טוב לאנשים", אומרת שירלי בראיון עימה. לשאלתו של פוזיילוב לגבי ניסיונות שהיו בעבר, אומרת שירלי: "לא היו אירועים כאלה. זה גם לא היה ניסיון לפגוע בנו. זה פגע מחוץ לבית, זה לא פגע בנו. זה היה כנראה להפחיד אותו, לא ניסיון לפגוע בו אישית. זה לא בנאדם שעשה משהו רע למישהו, אין סיכסוכים, הוא עשה רק טוב לאנשים".

פוזיילוב מציין בפני שירלי שזה נראה מוזר, והיא מסכימה: "נכון, גם לי זה נשמע מוזר, גם אני כבר לא מבינה מה קורה פה. אנחנו לא לוקחים את זה קשה כי אנחנו יודעים שאין לו שום סיפור עם אף בנאדם. אין לו סכסוך עם אף בנאדם, אין כלום. הבעיה שהם גם לא מזדהים. באים זורקים רימון ובורחים, יורים ובורחים".

יש לכם בנות בבית, את לא מפחדת עליהן? שואל פוזיילוב. "אני לא מפחדת כי אני יודעת שלא יפגעו בו. הם מעוניינים בכסף שלו, לא בו. הוא לא שווה כלום עם יפגעו בו", אומרת שירלי. לשאלת פוזיילוב אם היא חושבת שיכולים לאיים לפגוע בה ובבנותיה, אומרת שירלי: "אני לא חושבת שיפגעו בי או בבנות שלי".

בהמשך דבריה מציינת שירלי שבעלה ג'ילבר אינו בעל עבר פלילי, וגם לאחר שישב שנתיים בכלא בצרפת, הרישום הפלילי שלו נמחק. "זה נראה לך הגיוני שהוא יישב על הונאה כזאת רק שנתיים וחצי"? אמרה שירלי לכתב רשת ב', אסף פוזיילוב. עוד היא ציינה שאין בכוונתם לשכור אנשי אבטחה, כי כאמור הם לא פוחדים שיפגעו בהם.

תמונת רחוב חורחה לואיס בורחוס - אתר זומאפ 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה