צלבי קרס וכתובת "מוות לחרדים" רוססו על בתי חרדים באשדוד


להאזנה לתוכן:

כתובות הקוראות להרוג את החרדים וכן צלבי קרס רוססו על בתי חרדים ברובע ג'. בנוסף רוססה כתובת המאחלת לחרדים "חג מולד שמח". תושב חרדי: "אין לי מילים, זה זעזוע שיהודי יצייר צלב קרס של הנאצים. בשלב הבא הם ירצו לממש את האיומים?"

הקרע בין חילונים וחרדים בארץ הולך ומעמיק, וכעת נראה שההסתה של קיצונים משני צידי המתרס, מצליחה לעורר מקרי שנאה הדדים.

באשדוד, שיחסי השכנות בין חילונים וחרדים התנהלו על מי מנוחות, החלו בחודשים האחרונים להתריא בעלי אינטרסים על התחרדות העיר. קבוצות של קיצונים החליטו ללכת צעד אחד קדימה והחלו לרסס כתובות נאצה בגנות החרדים. רוב הכתובות מוסרות מיד על ידי צוותים של עיריית אשדוד, וכלל לא מגיעות לידיעת הציבור. אלה שנראה שאופי הכתובות החל לקבל בימים האחרונים גוון גזעני אנטישמי.

ברחוב מבצע חורב ברובע ג' רוססו בימים האחרונים צלבי קרס על אחד הבתים. כמו כן רוססו כתובות המאחלו לחרדים "חג מולד שמח" והמילה "סקס". מדובר בבתים המאוכלסים כולם על ידי חרדים.

תושב המקום ציין בעקבות כתובות הנאצה האנטישמיות: "יש פה אנשים שאוהבים להציק. בבניין לידי ריססו צלבי קרס של הנאצים, ניסו למחוק אבל עדיין רואים". שלא למצלמה אומר לנו אותו התושב שהוא לא מצליח להבין מאיפה השנאה: "אין לי מילים, זה זעזוע שיהודי יצייר צלב קרס של הנאצים. בשלב הבא הם ירצו לממש את האיומים שלהם?".
 

לא רחוק משם, ברחוב רבי עקיבא, רוססה הכתובת "מוות לחרדים" על מבנה בית כנסת. התושבים הזעיקו למקום את המשטרה וצוותים של העירייה מחקו את הכתובת. 

במשטרה מציינים שנפתחה חקירה בנושא כתובות הגרפיטי.  

צפו בתמונות:





 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה