מי מתנכל ליו"ר ועד ההורים העירוני, קלמנט ברבי?


להאזנה לתוכן:

בשבועיים האחרונים נוקבו פעמים צמיגי מכוניתו של ברבי, והיום (ב') ניסו אלמונים לפרוץ למחסן הפרטי שלו. ברבי הגיש תלונה במשטרה ומציין: "לא יודע אם זה אישי או וונדליזם"

צמיגי מכוניתו של יו"ר ועד ההורים העירוני, קלמנט ברבי, נוקבו פעמיים בתוך שבועיים. "לפני שבועיים קרעו לי צמיג אחד, וביום שישי האחרון הבת שלי, שרצתה להשתמש ברכב, ראתה את צמיגי הרכב ללא אוויר. מיד שירדתי ראיתי היטב שמדובר בחתכים של סכין שקרעו את הצמיגים", מספר לנו היום ברבי.

שוטרים שהוזעקו לרחוב בן אליעזר ברובע ד', קיבלו את תלונתו של ברבי, ובאותו הזמן סיפר אחד השכנים שגם צמיגי מכוניתו, שחנתה ליד רכבו של ברבי, נוקבו לפני שבוע. "לא נפסלת האפשרות שהתבלבלו בין הרכב שלי לזה של השכן", אומר לנו ברבי.

אך ההתנכלות לברבי לא הסתיימה בניקוב צמיגי מכוניתו. הבוקר (יום ב') הוא גילה שמישהו ניסה לפרוץ במהלך הלילה למחסן שלו. "הם שברו מנעול אחד, עיקמו את השני אך לא הצליחו לשבור אותו. אולי מישהו הבהיל אותם והם נמלטו", מספר ברבי.

לדברי ברבי, הוא אינו יודע מי מנסה להפחידו או סתם להתנכל לו. "אני לא פוסל שום אפשרות. אולי זה אישי ואולי זה וונדליזם לשמו. אבל כשזה קורה רק לי זה מדליק נורה אדומה", הוא מציין. דברים דומים אמר ברבי בעת שהגיש תלונה במשטרה.

ברבי: " הדאגה שלי היא לילדים שלי. הבת שלי חזרה מאירוע זמן קצר לפני שהצמיגים נוקבו. אם היא תיתקל באותו האדם? אני מקווה שמי שמתנכל לנו יימצא במהרה".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה