נחל לכיש מבעד עיניו של תושב העיר


להאזנה לתוכן:

תושב העיר שביקר בשישי האחרון בנחל לכיש, לאחר ימים של גשם וזרימה מוגברת בנחל, נותר נפעם מהמראות. הוא משתף את קוראי אשדוד נט בתמונות והתחושות...

 שעתו היפה של נחל לכיש / מאת תושב העיר

קרני השמש מבעד לעננים צובעים את הנחל באור עדין, נראה שהם מנסים להסית בעדינות את העננים הלבנים הפזורים לאורך שמי התכלת, נוצרת מעיין קומפוזיציה של צבעים מדהימה במי הנחל , כן נחל לכיש.

ציוץ הציפורים נשמע כצלילי תזמורת ותיקה עםכלי נגינה מכוונים המפיקים מעיין הרמוניה טבעית כזאת שרק הטבע יכול ליצור, ההפקה של הטבע, צלילים ותאורה מדויקת.

ברווזים חולפים ונראה שרוקדים לצלילי הקונצרט המושלם אשר מתנגן לו בשעת הצהריים, זוגות , זוגות הם שוחים לכל אורך תוואי הנחל , מלווים אותם קני הסוף אשר זזים מצד לצד בעזרת הבריזה המגיעה מהים יוצרים צליל נוסף עדין וזעיר המצטרף למקהלת הציפורים הרבות באזור.

ההשתקפות של העננים וקני הסוף יוצרת תמונה הפוכה,רב גונית, הענני נראים כסלעים לבנים מתחת למים ,ומעליהם קני הסוף והברווזים נדמה שתים מעל העננים בשלווה אין סופית.

המדשאות הירוקות והשבילים מובילים אותנו להמשיך ולטייל, בעבר היינו נמנעים מלטייל במקום, היום נראה שהטבע מוקיר ומודה על תחילתה של ההכרה בחשיבותו ושיקומו של המשאב הטבעי . צלילי הטבע בנחל לכיש חוזרים לנגן, זאת שעתו היפה של הנחל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה