הודעה על כוונת התאבדות הקפיצה את המשטרה


להאזנה לתוכן:

אדם דיווח בפורום באינטרנט על כוונת אישה מאשדוד להתאבד לאחר שמאסה בחיים, זאת עקב מצבה הכלכלי. ההודעה הועברה לידיעת משטרת אשדוד והובילה לשיתוף פעולה בין מרחבי לאיתור האיש שעומד מאחורי ההודעה, ודרכו להגיע לאישה ולמנוע ממנה לשים קץ לחייה...

גולשי "פורום אשדוד"באתר תפוז הופתעו מהודעה שהושארה בפורום על ידי משתמש, אשר סיפר שקיבל הודעת SMS מתושבת אשדוד אותה הוא מכיר. לדבריו, בSMS נכתב: "אני מסיימת את החיים שלי אין לי כלום מהחיים האלו". 

 

עוד ציין האיש שלדעתו בכוונת חברתו (תושבת אשדוד) להתאבד בגלל בעיות כלכליות ואי קבלת עזרה מהרווחה. "ושלא תגידו שזה לא היה כתוב על הקיר", הוא כתב בפורום.

חברי הפורום לא ידעו אם מדובר בהודעה אמיתית, וחלקם לא ידעו מה עליהם לעשות בעניין. אחד מחברי הפורום, אשר מכיר קצינת משטרה במרחב לכיש, דאג מיד להעביר לה את השרשור של ההודעה. זמן קצר אחר כך היא כבר דיווחה שכתובת ה –IP אותרה, והיא מאזור תל אביב.

במשטרה ידעו שעליהם לפעול מהר, שכן איש לא ידע עד כמה רצינית כוונת ההתאבדות. כדי להגיע לאיש שעומד מאחורי ההודעה בפורום צריכה המשטרה את עזרת משטרת תל אביב. בשיתוף פעולה בין מרחבי מגיעים השוטרים לאיש.

מתברר שהאיש הוא מעסיק של תושבת אשדוד, המסייע לה בכל דרך שהוא יכול עקב מצבה הקשה. עוד מתברר לשוטרים שגם האיש לא ידע מה לעשות עם הודעת הSMS שקיבל, ולכן החליט לפרסם את הדבר בפורום אשדוד, אולי מישהו מהרווחה יקרא ויסייע.

לאחר שהאיש מוסר את פרטי תושבת אשדוד שיש חשש שבכוונתה להתאבד, מגיעים השוטרים אל ביתה בעיר. מדובר באישה לא צעירה שיש לה בן גדול. השוטרים משוחחים עם האישה ועם בנה, ומבינים את מצבה הלא פשוט. פרטיה מועברים לשירותי הרווחה כדי לסייע לה עד כמה שאפשר.

למען הגילוי הנאות נספר שגם כתב "אשדוד נט" ועיתון המגזין חבר בפורום אשדוד בתפוז. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה