מחירי הדירות באשדוד ממשיכים לעלות


להאזנה לתוכן:

מחירי הדירות באשדוד עלו ברבעון האחרון ב-2% ומיתנו את הירידה במחירי הדירות בממוצע הכלל ארצי אשר הוזלו בשיעור של 1.2%, כך קבע סקר השמאי הממשלתי שהתפרסם השבוע

גם ברבעון השלישי של שנת 2011 ממשיכה מגמת העלייה במחירי הדירות באשדוד, כך קבע השמאי הממשלתי בסקר אשר פורסם בימים האחרונים. על פי נתוני השמאי עולה כי המחיר הממוצע לדירת 4 חדרים באשדוד עמד ברבעון השלישי של שנת 2011 על 1,144,000 ₪ לעומת 1,119,000 ברבעון הקודם ולעומת 1,074,000 ₪ ברבעון האחרון לשנת 2010 נתונים אלה משקפים התייקרות מתחילת השנה (שלושה רבעונים) בשיעור של  6% והתייקרות של 10% ב- 12 החודשים האחרונים.

 

בתגובה לנתונים אלה אמר שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים במחוז אשדוד והשפלה כי איננו מופתע, אני סבור כי גם בשנת 2012 ימשיכו המחירים באשדוד לעלות אם כי בשיעור מתון יותר. "הביקוש הגבוה לדירות באשדוד ישמור על רמת מחירים גבוהה. לכל אלה שחשבו ואמרו שיש בועת מחירים הרי שנתוני השמאי הממשלתי משקפים מציאות שונה".

 

עוד ציין מנכ"ל ההתאחדות כי בשנת 2012 צפוי שתמשך המגמה המעורבת במחירי הדירות כך שברמה הארצית מחירי הדירות ישמרו על יציבות כאשר בחלק מהרשויות יהיו ירידות קלות ובחלקן עליות קלות. בעיר אשדוד תימדד עליית מחירים מתונה תוך שמירה על ערכים ריאלים של מחירי הדירות.

 

ורד צרפתי, יו"ר ארגון הקבלנים, ציינה כי במשרדי המכירות באשדוד לא ניתן היה להבחין באפקט המחאה החברתית כפי שניתן היה להבחין בערים אחרות. "הקבלנים הבונים באשדוד "חיים את השוק" וחשים ביטחון להמשיך ולבנות שהרי הרוכשים לא עזבו את אתרי הבניה ומשרדי המכירות", אמרה צרפתי. 



 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה