הולך רגל נפצע קשה בכביש S ליד בית העלמין


להאזנה לתוכן:

כונני איחוד הצלה דרום וצוותי מד"א לכיש טיפלו בשעות הצהרים בהולך רגל שנפגע ממכונית בכביש משה סנה. האיש נפגע בראשו ומצבו מוגדר קשה

תאונה קשה בסמוך לבית העלמין באשדוד: הולך רגל כבן 70 נפגע ממכונית חולפת כאשר ניסה לחצות את הכביש המוביל לבית העלמין. כתוצאה מהפגיעה הועף האיש למספר מטרים ונחבט בראשו. 
 
כונני איחוד הצלה דרום ומד"א לכיש העניקו לאיש טיפול ראשוני בשטח, ובסיום הטיפול בו הוא הועבר לבית החולים תל השומר. מצבו מוגדר קשה עם פגיעת ראש.

כך מספר מתנדב איחוד הצלה דרום ,יצחק הופמן, שטיפל בפצוע ברגעים הראשונים שלאחר התאונה: "באתי מכיוון אזור התעשיה לכיוון הבית שלי ברובע ז'. לפתע ראיתי בנתיב שממולי אדם שוכב על הכביש, עצרתי את רכבי בצד הדרך, וחציתי בזהירות את הכביש כשתיק העזרה ראשונה בידי. כשהגעתי לאדון הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה. התחלתי לתת לו טיפול ראשוני, ובמקביל העברתי דיווח למוקד איחוד הצלה דרום שיזעיק לי ניידת טיפול נמרץ. בהמשך הגיעו עוד שני מתנדבים שעזרו לי לטפל בו יחד עם צוות הנט"ן, שפינה את הפצוע במצב קשה לבית החולים. זה היה מראה קשה.

במקום זה אירעו כבר מספר תאונות קשות ואף קטלניות. במקום אין מעבר חציה מוסדר, וכמו כן אין תחבורה ציבורית המובילה למקום. אנשים, בעיקר מבוגרים, אשר מגיעים לבית העלמין, חוצים את הכביש בעל שני המסלולים לכל כיוון, מסכנים את עצמם ואת הנוהגים בדרך. 

הבוקר נהרג תושב אשדוד, חייל בחופשה, כאשר נפגע מרכב חולף בכביש 40, סמוך לבסיס תל נוף.

פרטים נוספים יעלו בהמשך... 

צילום: ארכיון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה