בת 4 נשכחה באוטובוס ההסעות בדרכה לגן - צפו בחילוץ


להאזנה לתוכן:

עוברי אורח הזעיקו הבוקר את המשטרה לאוטובוס הסעות שבו נשכחה ילדה קטנה. צוותי כיבוי הוזעקו למקום לפרוץ את הדלת, אך אז אותר הנהג והילדה חולצה ללא פגע ורק מבוהלת. הנהג עוכב לחקירה. בעל חברת ההסעות: "מחובת הנהג לבצע סריקה בסיום הנסיעה. נמתין לסיום חקירת המשטרה"

האירוע הזה יכול היה להסתיים לא טוב: ילדה בת כ- 4 נשכחה הבוקר באוטובוס ההסעות, שאמור היה להוריד אותה בגן בשעה 8:30 בבוקר. 
 

בסיום הורדת הילדים בגני הילדים, המשיך הנהג לביתו, החנה את האוטובוס ונעל אותו - כשהילדה בפנים. לאחר יותר משעה הבחינו בה עוברי אורח, שמיהרו להזעיק למקום את המשטרה.

במקביל הוזעקו למקום צוותי מד"א וכונני איחוד הצלה דרום, כיוון שלא היה ברור מה מצבה של הילדה. כונני איחוד הצלה, ביחד עם השוטרים, ניסו לפרוץ את דלת האוטובוס, אך זו הייתה סגורה היטב. בכל אותו הזמן תיקשרו השוטרים עם הילדה, הרגיעו אותה והבינו שמצבה טוב.

צוות כיבוי של תחנת אשדוד הגיע למקום, אך עוד לפני שהם פרצו את האוטובוס, אותר הנהג שהגיע ופתח את האוטובוס. הילדה חולצה מהאוטובוס כשהיא מבוהלת, אך פגע. לא קשה לדמיין מה יכול היה לקרות אילו הדבר היה קורה בחודשי הקיץ החמים.

במשטרה עיכבו את נהג האוטובוס לחקירה בתחנת המשטרה.

בעל חברת ההסעות, יגאל מור יוסף: "הנהג עוכב לחקירה על ידי המשטרה. לנהגים שלנו יש הוראה בכתב מקצין הבטיחות שלנו, שעליהם לבצע סריקה באוטובוס לאחר כל נסיעה, זאת למרות שיש מלווה של הגן בהסעה. ההוראה היא לא לסמוך על הסריקה של המלווה. העובדים מקבלים רענון קבוע מקצין הבטיחות שלנו".
 
עוד מציין מור יוסף: "הילדה הייתה אמורה לרדת בגן בסביבות השעה 8:30. הייתה מלווה של הגן, אך לא המלווה הקבועה. הנהג היה חייב לבצע סריקה לפני שהוא נעל את האוטובוס. מדובר בנהג ותיק ואחראי. אנחנו נמתין לסיום חקירת המשטרה, וננקוט צעדים בהתאם".

תמונות ווידאו מהחילוץ: איחוד הצלה דרום - בלעדית לאשדוד נט








 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה