צפו: הצעת הנישואין שעשתה את היום לאשדודים


להאזנה לתוכן:

אם גם אתם הסתקרנתם מי זוג שעומד מאחורי הצעת הנישואין שגרמה לאשדודים רבים לחייך אתמול בבוקר, אשדודנט פותר את התעלומה ויוצא לצלם בוידאו את רגע ההצעה

עשרות בלונים ושלטים נתלו במהלך לילה יום שני מרובע י"א עד גשר הנמל. בשלטים נכתב: "בוקר טוב חיים שלי" או "יום נפלא נשמה שלי". גם צוות אשדוד נט ראה את הבלונים, והבין מיד שמדובר בגבר אשדודי מאוהב, שהולך לעשות את זה, ובגדול. 

זמן קצר לאחר פרסום התמונות והידיעה באתר אשדוד נט, בה ביקשנו מהגולשים פרטים של הזוג, יצר עימנו קשר אחיו של החתן המיועד. יצאנו לשטח לתפוס את ההצעה על חם ולראיין את הזוג המאושר.

גיא צרפתי החליט לעשות את זה הכי מסקרן עבור בחירת ליבו, אתי ועקנין. במהלך הלילה הוא תלה עשרות בלונים לאורך קילומטרים רבים. הוא עשה לחברתו אתי שביל בלונים עד למקום עבודתה בעורף הנמל.

חמש שנים שגיא מתכנן את הרגע המאושר בחייו. בשעות הלילה, כאשר תלו את הבלונים, עצרו מכוניות ושאלו אותם מה המאורע. בבוקר יצאה אתי לעבודתה, בדרך היא ראתה את השלטים והבלונים. "הייתי לי תחושה שהיום זה היום", היא סיפרה מאוחר יותר.

כמו אתי, רבים מתושבי העיר שנסעו הבוקר בכביש החוף של אשדוד, חייכו נוכח הבלונים והשלטים, שבירכו גם אותם בברכת בוקר טוב... במיוחד בימים מתוחים אלה.

גיא לקח את אתי לספא, ולאחריו חשבה אתי שכנראה טעתה, והיום הוא לא היום המיוחד בו יבקש גיא את ידה. אלה שלאחר הספא, רגע לפני שקיעת השמש, גיא מביא את אתי אל גבעת יונה, שם השולחן כבר ערוך, המוזיקה, הבלונים והשלטים מוכנים. אתי מובלת אל השולחן בעיניים מכוסות, כשגיא מסיר את הכיסוי מעינייה, הוא כורע ברך סמוך לשלט "התנשאי לי", מוציא את הטבעת ומבקש את ידה של אתי.  

אתי אומרת מיד I DO ופורצת בבכי מההתרגשות. "כבר הייתי בטוחה שהיום הוא לא יציע לי נישואין, אבל אחרי שכיסה לי את העיניים, הבנתי שהיום זה היום", אמרה אתי בהתרגשות. 

אשדוד נט מאחל הצלחה רבה לזוג, ששימח את האשדודים בימים מתוחים אלה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה