התינוקת שנפגעה משאיפת עשן בנפילת הגראד באשדוד, שוחררה לביתה


להאזנה לתוכן:

אביה טרקין בת החודשיים, נפגעה אמש משאיפת עשן כתוצאה מהתפוצצות הרכבים בחניית בניין באשדוד. בשעות אחר הצהרים, לאחר טיפול מסור בבית החולים קפלן, היא שוחררה לביתה

אביה טרקין, בת חודשיים, תושבת אשדוד, אושפזה במחלקת הילדים בבית החולים 'קפלן' לאחר ששאפה עשן כתוצאה מהאש שבערה ברכבים הסמוכים לביתה, שהיה נעול ולא הצליחו 30 דקות לפתוח אותו.

הבית החל להיות אפוף עשן ובני המשפחה נלכדו בתוכו. מהצד השני עמלו כוחות ההצלה כדי לשבור את הדלת ולהוציא את בני המשפחה. רק לאחר כחצי שעה, הצליחו כוחות ההצלה לשחרר את בני הבית מביתם.

אמה, אסתר, סיפרה כי נלחצה מאוד מחוסר התגובה של אביה. "פחדתי שהיא נחנקה מהעשן הרב שאפף את האזור שלנו. גם שני הילדים הנוספים שלי שאפו עשן, אבל לשמחתי הם בסדר. אני מודה  לצוות הרפואי שטיפל באביה מהר והאופן איכותי", היא מסכמת. ד"ר שירלי יניב ממחלקת ילדים מסרה כי בעקבות שאיפת העשן התינוקת אושפזה לצורך השגחה ונמצאו מדדים תקינים". בשעות אחר הצהרים שוחררה אביה עם אימה מבית החולים.

פרופ' יעקב יהב, מנהל בית החולים אמר כי הצוותים הרפואיים ב'קפלן' נערכו אמש באופן מהיר ומקצועי לקליטתם של הפצועים מאזור הדרום: "מיד לאחר קבלת הדיווחים על נפילת הטילים החלה התארגנות מהירה של כוחות רפואיים מתוגברים במטרה לתת מענה לנפגעים".

תמונת פינוי התינוקת מיד לאחר חילוצה:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה