נסים גדולים בנפילות הטילים באשדוד


להאזנה לתוכן:

בשתי נפילות הטילים באשדוד, נמנע אסון כבד עם נפגעים רבים: באחד המקרים נפל טיל הגראד פחות מ- 5 מטר מצובר גז עם אלפי קוב גז, המתפללים לא הגיעו למקום הנפילה כי הגבאי חלה, טיל מפספס בס"מ את הבניין ונופל על רכב.
באשקלון לא היה נס ותושב העיר, אב ל ארבעה נהרג מרסיסים שפגעו בכל חלקי גופו.
כמה זמן הנסים באשדוד יוכלו להמשך?
קראו על הנסים שהיו בסוף השבוע האחרון באשדוד

שני טילי הגראד שנפלו השבת באשדוד, גרמו לנזק רב לרכוש, לנפגעים חרדה ומספר נפגעים משאיפת עשן. אך האירועים האלה יכלו להסתיים רע מאוד. רבים מציינים שמדובר בנס של ממש. 
המתפללים לא באו וספרי התורה שלא נפגעו:
באירוע בו נפל טיל הגראד במתחם בית ספר באשדוד, היו אמורים להיות באותה השעה כ- 50 מתפללים, אשר מקיימים במקום תפילות בבית כנסת מאולתר. אלה שאתמול הודיע גבאי בית הכנסת למתפללים, שבית הכנסת לא יפעל בשבועיים הקרובים, עקב מצב בריאותי שמונע ממנו את תיפעול בית הכנסת.
לא קשה לדמיין מה יכול היה לקרות, אילו במקום היו בשעת הנפילה 50 מתפללים, שאין להם איפה ממש להתחבא. מתפללים שהיו אמורים להיות במקום, הגיעו מיד לאחר הנפילה למקום. כיתת בית הכנסת נפגעה לחלוטין מרסיסים, לרבות הלוח והקירות, אך ארון הקודש לא נפגע וספרי התורה נשארו בשלמותם.

המתפללים מיהרו להודות לשם על הנס ששלח להם.
הטיל מפספס בנס:
שעתיים אחרי, נס נוסף באשדוד. טיל הגראד נופל בחניית בניין רב קומות. הוא מפספס בסנטמטרים את הבניין ונוחת בין המכונית. לפחות 6 מכוניות בערו במקום, והבניין נפגע מרסיסים, אך לא הייתה פגיעה בבניין. אך הנס הגדול בכל הסיפור, הוא שטיל מתפוצץ פחות מ- 5 מטרים מצובר הגז במקום, שמלא בכמות גדולה של גז. אילו הייתה פגיעה ישירה בצובר הגז, היה פה אסון בקנה מידה בלתי נתפס.

מד"א וכונני איחוד הצלה דרום, טיפלו בעשרות נפגעי חרדה, ומספר פצועים קל באירועים באשדוד. רבים שאלו אותנו בזירות האירועים היכן כיפת הברזל. התשובה פשוטה, היא פשוט לא הייתה כאן. בשעות הערב היא נפרסה באזור אשדוד, והפכה למבצעית.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, למרות השבת הגיע לזירת הנפילה בבית הספר באשדוד. בהתייעצות שקיים לסרי עם גורמי פיקוד העורף, המשטרה ואנשי הביטחון העירוני, הוא החליט שלא לקיים את הלימודים בכל מוסדות החינוך בעיר. יש לציין שבזירות הנפילות מגיעים אנשי הביטחון העירוני, מסייעים לתושבים בפינוי, ונשארים אף אחרי זה כדי למנוע ביזה.

כל הדיווחים, התמונות והוידאו ממתקפות הטילים מרצועת עזה:
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה