גלעד חזר הביתה - שמחה מהולה בעצב


להאזנה לתוכן:

לפנות בוקר החל מבצע "בית השואבה" להתגלגל. בשעה עשר בבוקר בקירוב, נכנס שליט לישראל לאחר חמש שנים בשבי. ברגעים אלה, לצד השמחה לשחרורו של גלעד, לא נשכח ולא נסלח לעולם לרוצחי אחינו!!!

בשעות הבוקר עבר גלעד שליט, חייל צבא הגנה לישראל, משטח עזה לשטח מצרים ומשם לישראל. זו הייתה הפעם הראשונה לאחר 5 שנים בשבי, שגלעד ראה אנשים אחרים פרט לשוביו.


מיד לאחר מעברו של שליט למצרים, שיחרר ישראל 477 מחבלים, שביחד רצחו מעל ל- 500 ישראלים. המחבלים ישוחררו לעזה, למצרים, לגדה המערבית ולישראל.

חמש שנים של ציפייה, של כאב ואי וודאות, הגיעו היום לסיומם. היום גלעד חזר הביתה להוריו, לאחיו, לסבו. במשך חמש שנים היה גלעד שליט כאח, כבן, כנכד עבור רבים מאיתנו. בכינו וצעקנו לשחרורו ביחד עם משפחתו. למרות הכאב, למרות המחיר הכבד, האמנו שאת גלעד צריך להחזיר הביתה.

עכשיו, ברגע האמת, לצד השמחה הרבה לחזרתו של גלעד, העצב הוא רב. מאות המחבלים עם דם על הידיים, ביניהם כאלה האחראים למותם של עשרות כל אחד, שוחררו היום לביתם. הצדק לא נעשה! המחבלים הנתעבים משתחררים, ולמרות שחתמו על התחייבות שלא יעסקו בטרור, רובם צפוי לחזור לעסוק בפיגועים ופגיעה בישראל.

לא נשכח ולא נסלח לעולם... עם ישראל חי!
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה