פסטיבל היין או פסטיבל שליט?


להאזנה לתוכן:

החברה העירונית פרסמה היום: " בואו לפסטיבל היין באשדוד כדי להרים כוסית למען שחרורו של גלעד שליט" הרי אפילו ההורים שלו לא מעזים לפתוח בקבוקים ולחגוג לפני שהוא הגיע הביתה... צורם לי שממסד ציבורי מנצל באופן ציני את גלעד לקידום מסחרי בו מוכרים כרטיסים ב55 ש"ח.
בואו נחכה לחיבוק שלו עם הוריו ואז, באופן הכי ספונטאני נרים כוסית ונשאג! ובלי שנאלץ לשלם כרטיס בשביל זה...

הבקר אני פותח את פרופיל הפייס בוק האישי ורואה שהחברה לתיירות באשדוד פרסמה את עצמה על הפרופיל שלי....נו שיהיה...חברה עירונית. אבל מה שהרגיז אותי שנוסח הפרסום היה: "בואו לפסטיבל היין כדי להרים כוס יין לשחרורו של גלעד שליט...."
 
רגע, הרי בנינו...זאת לא הכוונה האמיתית שלכם (אין לי תמונה של סיימלי קורץ)...אתם רוצים שאנשים יבואו כדי למלא בהצלחה את האירוע עליו שקדתם זמן רב, וכדי שיטעמו מהייקבים המסחריים אותם גייסתם. 

 

חמור מכך, הפסטיבל מתחיל ביום שני, שליט אמור להשתחרר ביום שלישי / רביעי, ואף אחד לא יודע מה מצבו ואם יהיה תקלות בדרך, ועד אז...אפילו הוריו עדין לא מעיזים לחגוג ולפתוח שמפניות.
 

והנה חברה עירונית כבר פותחת בקבוקים מסחריים לכבוד שליט, שמא חלילה הקהל לא יבוא לרעיון המקורי עצמו.
 

אני אבוא ביום שלישי לפסטיבל היין באשדוד למטרה לשמו הוא נועד: להעשיר את הידע, לגלות יינות חדשים, לטעום, לקנות יינות טובים, לפגוש אנשים...אבל להרים כוסית לשחרורו של שליט? רק לאחר שהוא ישוחרר אל ביתו, ובאופן הכי ספונטאני שאפשר כשצמרמורת משתלטת על גופי ולחלוחית של דמעה מרצדת בעיני. ארים כוסית מתוך שמחה אמיתית ולמען אחוות האחים אבל בו ברגע שהוא יתחבק עם הוריו  ולא דקה לפני, אפילו לא למען קידום הפסטיבל.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה