שאפו על מתיחת הפנים!


להאזנה לתוכן:

בשבועות האחרונים החלו באגף הנטיעות של העירייה בביצוע מתיחת פנים לגינון ברובעים הותיקים. איי תנועה רבים נוקו מהצמחייה הישנה, ובמקום נבנו מסלעות עם פרחים מלבלבים וצמחים שובי עין. "מעולם לא ראיתי ככה את הרחוב. ממש תענוג לצעוד פה היום", סיפר תושב אחד השכונות

קשה לפספס את מתיחת הפנים שעובר לאחרונה רחוב יצחק הנשיא, בקטע שבין רובע ו' לרוב ג'. בצידי הכביש, במקום שהיו לאחרונה שטחי אדמה ערומים ושיחים קוצניים, נשתלו עשרות פרחים.


אך עוד לפני שנשתלו במקום הצמחים החדשים, שטחים אלה נוקו ביסודיות ועוצבו מחדש. בחלק מהמקומות נבנו מיני מסלעות, הונחו כדי חרס וחלוקי נחל. בין כל אלה נשתלו פרחים וצמחים מרעננים, ששינו לחלוטין את השבילים, שעד לאחרונה היו אפורים.

גם סמוך למפעל אלת"א בוצעה מתיחת פנים. בהמשך, ברחוב הפלמ"ח ברובע ג', ששכחו התושבים מתי לאחרונה היו פרחים וצמחים באדניות שבצידי הדרך. "מי שיבוא לפה היום, פשוט לא יאמין שהשקיעו כך בגינון.

 

גם ברחוב חנה סנש עברו איי התנועה מתיחת פנים. השינוי נראה היטב והתושבים במקום בהחלט מרוצים. "אני לא זוכר מתי ראיתי פה פרחים לאחרונה", אומר לנו תושב אחר. "אני בכל בוקר יוצא לעבודה, וממש מחייך כשאני עובר פה. זה שינוי לטובה ועכשיו צריכים התושבים רק לשמור על מה שעשו למען כולנו", הוא אומר.

 

גם אנחנו מקווים שהתושבים ישכילו לשמור על הצמחייה וכדי החרס. ואם במקרה אתם רואים מישהו משחית, אל תהססו ותדווחו מיד למוקד 106 של העירייה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה