מבצע ניקיון בחוף חברת חשמל


להאזנה לתוכן:

אחרי הפרסום באשדוד נט, 100 חיילים מחיל הרפואה פשטו על חוף חברת חשמל וניקו אותו. בתגובה לכתבה מהשבוע שעבר, מגיבים בעירייה ואומרים: "הניקיון נעשה פעמיים בשבוע, ברצועת החוף ובשטחים הסמוכים לחופים, ומעת לעת מתקיימים גם מבצעי ניקיון יזומים"

שני האוטובוסים שהגיעו ביום חמישי האחרון אל חוף חברת החשמל, הביאו איתם כמאה חיילים מבסיס חיל הרפואה בצריפין. במסגרת קורס החובשים וכתרומה לקהילה הם התנדבו לנקות את החוף ובמשך יום שלם, יחד עם נציגי העירייה, הם ניקו את רצועת החוף ואת השטח היבשתי הסמוך לה, והערימו את האשפה בשקיות גדולות אשר הונחו במספר מוקדים לאורך החוף.


"רצועת החוף בחברת חשמל זוכה פעמיים בשבוע לניקיון" אומרים באגף החופים ומוסיפים ש"הניקיון נמשך לא אחת גם אל תוך השטח היבשתי". מנהל אגף החופים מר מאיר בן גוזי מציין שעל אף היות החוף מרוחק, הוא מטופל היטב ע"י עיריית אשדוד וזוכה לציונים גבוהים. "לפעמים קורה שאנשים המבקרים בחוף מותירים אחריהם פסולת וזו מתפזרת ברוח" הוא אומר וחוזר ומבקש מהציבור לשמור על ניקיון החופים. בתוך כך הוא מציין לשבח את עובדי האגף העושים מלאכתם ביסודיות.
 

מר בן גוזי מציין שהוא מתכוון להציב בחוף חברת החשמל, בשל ריבוי המשתמשים בו, איש אחזקה באופן קבוע אשר יוודא שציבור המבקרים מותיר אחריו חוף נקי.  
 

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו על תוצאות מדד חוף נקי של המשרד להגנת הסביבה לחודש ספטמבר, שבניגוד לדבריו של בן גוזי, נתנו ציון "מלוכלך" לחוף חברת חשמל. כעת, לאחר ניקיון החוף, נקווה שהמבלים ישכילו לשמור על הניקיון, ועיריית אשדוד אכן תבצע את המוטל עליה. אנחנו נמשיך לעקוב.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה