חוף חברת חשמל שוב מלוכלך


להאזנה לתוכן:

לאחר שכבר נוקה בעקבות כתבה באתר אשדוד נט, חוף חברת חשמל שוב מלוכלך. במדרג החופים הלא מוכרזים, זוכה קטע החוף לציון "מלוכלך", זאת לאחר שכבר קיבל תשבחות במהלך הקיץ

בחודש יוני השנה, בעקבות דוח סיור של כתב אשדוד נט בחוף חברת חשמל (צפונית לאשדוד), אשר תיעד במקום לילכלוך וטינופת רבה, פעלו בעיריית אשדוד כדי לנקות את החוף שאינו מוכרז, אך נמצא בתחום אחריותה.

בחודש יולי, זמן קצר לאחר פרסום הכתבה וניקיון החוף בעקבותיה, זכה החוף לציונים: "נקי" ו-"נקי מאוד" מפקחי המשרד להגנת הסביבה, שדירגו את מצב הניקיון בחופי הרחצה הלא מוכרזים.

מנהל אגף ים וחופים במשרד להגנת הסביבה, מר רני עמיר, כתב אז לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "על פי תוצאות המדד לתקופה שבנדון ממוצע המדדים לחופים אשר בתחום אחריותכם נמצא במדידה אחת על רמת נקי ובשנייה נקי מאד. אנו מקווים כי תישמרו על רמת הניקיון הגבוהה בהמשך עונת הרחצה".

מנכ"ל העירייה, מר אילן בן עדי, החמיא לאנשי אגף החופים, המופקדים גם על קטעי החוף הללו, והודה להם על המאמץ בהבאת מצב החופים לרמתם המצויינת. הוא הביע תקווה כי ציונים אלה יישמרו גם להבא וקורא לתושבי העיר ולאורחים הבאים בשערי העיר, לשמור על הניקיון ברצועות החוף הללו, גם אם הם אסורים ברחצה.

אך לא חולפים חודשיים ממכתבו זה של מנהל אגף החופים במשרד להגנת הסביבה, והמחמאות של מנכ"ל העירייה לאנשי אגף החופים, וכנראה שמישהו נח שם בעיריית אשדוד על זרי הדפנה, ושוב שכח את חוף חברת חשמל.

במדד חוף נקי שהתפרסם לפני יומיים, שוב זוכה החוף לתואר "מלוכלך". בשלוש קריאות מאמצע חודש אוגוסט ועד הבדיקה האחרונה ביום שני השבוע, זוכה מצב החוף לתואר "מלוכלך" ו"בינוני". מדד הבסיס קובע שהחוף מלוכלך!
 
תכנית "חוף נקי" המבצעת בדיקות תקופתיות לאורך חופיה הלא מוכרזים של ישראל, לבדיקת מצב הניקיון בהם, דואגת שנתוני הבדיקה יגיעו לידי כל הרשויות הנבדקות ולידי התקשורת כאחת.



 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה