נהג מונית שירות טוען שהותקף ע"י נהג אגד תעבורה


להאזנה לתוכן:

המלחמה על לקוחות התחבורה הציבורית, הגיעה לפסים אלימים - נהג מונית שירות הגיש תלונה נגד נהג אוטובוס, לאחר שלדבריו הוא תקף אותו ושבר את חלון מוניתו. "חשבתי שאני נמצא בשטחים. לא האמנתי", סיפר נהג המונית

שלווה ללוצשוילי (61) נהג במונית שירות ב"מוניות העיר" כבר שנים רבות. את הקרב המר בין נהגי התחבורה הציבורית באוטובוסים לבין נהגי המוניות, הוא מכיר כבר שנים רבות, אך לא שיער לעצמו שהוא יקלע לאירוע שכזה.

היום בשעות הצהרים, כך טוען שלווה, הוא הותקף על ידי נהג אוטובוס, רק בגלל שהעז להיכנס לאזור הורדת הנוסעים בתחנה המרכזית.

שלווה: "נסעתי על קו 11. אחת הנוסעות שרצתה להגיע לאזור התחנה המרכזית, ביקשה שאתקרב הכי שאפשר לתחנה. מדובר באישה עם הליכון, ולכן החלטתי להיכנס לאזור בו מורידים את הנוסעים". שלווה מאפשר לנוסעת לרדת בבטחה, כמעט מתחיל לנסוע אבל אז נחסם על ידי אוטובוס. "יורד אלי נהג אוטובוס, מתחיל לצעוק לעברי, לקלל ולצלם. אני פותח את החלון של המונית, ואז הוא נותן לי מכה על היד. הוא ממשיך ומכה אותי ליד העין", מספר שלווה. לדבריו, הוא סוגר את חלון המונית, אולי הנהג יירגע, אך זה לא קורה. "הוא עיקם לי את המגב של הרכב, ושבר לי את החלון הקדמי. האוטו שלי היה מלא בנוסעים, הם פחדו ומיהרו לעזוב את המונית", מתאר שלווה את האירוע.

שלווה מחליט לא לוותר, במיוחד שנגרמו לו לדבריו פציעות ונזק לרכוש. הוא ניגש עם המונית אל תחנת המשטרה ומגיש תלונה על תקיפה. "במשטרה צילמו את הרכב, ומשם המשכתי לראות רופא, זאת לאחר שנפצעתי בידי כתוצאה מהמכה. עברתי חוויה לא נעימה בכלל. כמו שהנהגים של אגד תעבורה רוצים להתפרנס, כך גם אנחנו רוצים. אנחנו נותנים שירות לתושבי אשדוד כבר שנים רבות. זה לא רק שלהם", אומר שלווה.

מחברת אגד תעבורה נמסר בתגובה:" חברת אגד תעבורה מצאה לנכון לשמור את תגובתה עד לאחר גמר החקירה המשטרתית, מאחר ואין בכוונת החברה לחבל במהלך התקין של החקירה המשטרתית. תגובה תינתן בגמר החקירה".

הנזק למונית של שלווה ללוצשווילי, שלטענתו גרם נהג האוטובוס:


 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה