אות ניהול כספי מצטיין לעיריית אשדוד


להאזנה לתוכן:

משרד הפנים פרסם השבוע את רשימת הרשויות המצטיינות בישראל בניהול הכספי. לעיריית אשדוד כבר יצאו מוניטין בניהול התקציב כמו גם בניהול המוניציפאלי, ובעבר היא זכתה לשבחים ולמחמאות בדירוג "דנס 100" ודירוג .BDI שאפו למינהל הכספים

עיריית אשדוד שוב נמצאת ברשימה המכובדת של הערים והרשויות המקבלות את פרס שר הפנים לניהול תקין. הפרס ניתן לאחר עמידה בפרמטרים המודדים ניהול כספי תקין, שעיריית אשדוד הנה רשות מובילה הן בעודף הכספי (מדד דן אנד ברדסטריט) ומדורגת שנייה באיתנות הכספית (מדד BDI).

בעירייה מסבירים שפרס שר הפנים בודק למעשה כמה פרמטרים ובהם מדדי יעילות, התנהלות ארגונית של העירייה על יחידותיה השונות ועמידתה בנהלי משרד הפנים והחוקים. אשדוד כמובן נבדקת בפרמטרים אלה ואחרים, כיתר הרשויות בישראל, ונמצאה ראויה לפרס הן על כלל העשייה העירונית, על יחידותיה הארגוניות ובכל התחומים המוניציפאליים, והן בניהול תקציבי העירייה תוך שהיא משיגה את היעדים שהציבה לעצמה והקפידה על מדיניות של חיסכון והתייעלות. "בסופו של דבר, התנהלות העירייה  העמידה אותנו בשורה הראשונה של הרשויות המקומיות הזוכות בפרס היוקרתי" אומרים בעירייה ומוסיפים בלא מעט גאווה כי מדובר בהישג קבוע וברציפות של כמה שנים. 

בעבר כזכור זכתה אשדוד למקומות הגבוהים ביותר בדירוג "דנס 100", אשר נחשב לדירוג היוקרתי ביותר בישראל. דירוג זה מדרג את החברות והארגונים המובילים בישראל, ולמעשה מתאר את תמונת המצב של המשק הישראלי. הדירוג זוכה לחשיפה בתקשורת הארצית והעולמית כך שלגופים העסקיים יש עניין ברור בדירוגם הגבוה, מה שמעיד על חוסנם הכלכלי ועל הכדאיות לעשות איתם עסקים, ו"לאשדוד היתה הזכות להימנות על צמרת גופי הכלכלה החזקים והיציבים במשק". גם דירוג BDI קבע את אשדוד כעיר היציבה ביותר בישראל, תוך שימת דגש על חיסכון והתייעלות.

אשדוד, העיר החמישית בגודלה בישראל, ממשיכה אם כן לייצב את עצמה בצמרת החוסן הכלכלי של הרשויות המקומיות ושומרת על מעמדה האיתן כעיר המנוהלת נכון הן מן ההיבט המוניציפאלי והאדמיניסטרטיבי והן מן ההיבט הכספי.  

גזבר העירייה מר עודד לוי: "אני שמח על היות עיריית אשדוד קבועה ברשימת הרשויות בישראל הזוכות לפרס שר הפנים על ניהול כספי תקין, ואני רוצה להודות לכל עובדי הגזברות בעירייה, על עבודתם הנמרצת והיעילה בניהול כספי הציבור".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה