שב"ח נפל באתר בניה ונפצע בינוני - המשטרה עצרה במקום שב"ח נוסף


להאזנה לתוכן:

צוותי מד"א הוזעקו לטפל בנפילה מגובה באתר בניה ברובע ט"ז. במקום הם מצאו בן מיעוטים שוכב על ערימת קרשים. השיטור המשולב שהגיע למקום, גילה שמדובר בשב"ח. בסריקות במקום אותר שב"ח נוסף, והוא נעצר על שהיה בלתי חוקית בישראל

שוהה בלתי חוקי בישראל נפל מגובה 2.5 מטר באתר בניה ברובע ט"ז. כונן מד"א לכיש ואיחוד הצלה דרום, שניר אלמליח, הגיע למקום בעקבות דיווח על נפילה מגובה. במקום הוא מצא את הפצוע שוכב על ערימת קרשים, אך המודיעים לא היו במקום. פארמאדיק מד"א, איגור ארטל, איבחן את השב"ח כפצוע קל-בינוני. 

למקום הגיעה ניידת השיטור המשולב, עם השוטר רס"ב יעקב בורדובסקי ופקח רועי קלבו. בירור שערכו השניים לפצוע העלה שמדובר בשוהה בלתי חוקי. תושבים שעברו במקום סיפרו שישנם עוד שוהים בלתי חוקיים המסתתרים באזור.

מהבניין הגבוה שנמצא בשלבי בניה, נראו היטב ראשים מבצבצים המציצים על המתרחש ברחוב. רס"ב בורדובסקי סרק במקום אחר שוהים בלתי חוקיים, ומצא אדם אחד שהיה במקום. השב"ח נעצר וסיפר שהוא מחברון וללא אישור שהיה בישראל. לדברי השב"ח, הפצוע נפל מגובה 2.5 מטר, ולא ברור לו איך בדיוק. לדבריו, שניהם לא עבדו באתר הבניה בו הם נעצרו.

רס"ב בורדובסקי עצר את השוהה הבלתי חוקי, בעוד חברו מפונה להמשך טיפול בבית החולים ברזילי. השב"ח צפוי להיות מגורש חזרה לאזור הרשות הפלסטינית, אך סביר להניח שתוך זמן קצר מאוד הוא ישוב לשטח ישראל בחיפוש אחר עבודה.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה