בגלל הטילים: אוניה עם 3,000 תיירים ביטלה הגעתה לאשדוד


להאזנה לתוכן:

"סלבריטי סילוואט" ביטלה הפלגה לנמל אשדוד, זאת בשל המצב הביטחוני ונפילת הטילים באשדוד. מדובר במכה קשה לתיירות בעיר, ולבעלי עסקים רבים, שנפגעו קשות בעקבות ההסלמה האחרונה

חברת הספנות celebrity cruises, חברת-בת של הרויאל קריביאן, החליטה ביום ראשון השבוע לבטל את ההפלגה דרומה של ה"סלבריטי סילוואט" לנמל אשדוד בשל המצב הביטחוני. היא נישארה לעגון בנמל חיפה יומיים נוספים. הסילוואט הגיעה לחיפה ביום שבת בבוקר, כאשר על סיפונה כ-3,000 תיירים וכ-1,500 אנשי צוות.

האוניה החדישה הושקה רק לפני שלושה שבועות, וכבר הספיקה להגיע בהפלגת הבכורה לנמל חיפה. חלק ממסלולה של האוניה היה לעגון בנמל אשדוד, ואלפי התיירים אמורים היו לרדת לחוף באשדוד, לסייר ברחבי העיר ובמרכזי הקניות. אך המצב הביטחוני הקשה שפגע בבעלי עסקים רבים ברחבי העיר, פוגע פעם נוספת עם ביטול הפלגות עם פוטנציאל של אלפי תיירים לעיר.

בבנייתה של האונייה "סלבריטי סילוואט" , שהושקה ב-23 ביולי, הושקעו לא פחות מ-750 מיליון דולר, אורכה 315 מטרים והיא מיועדת ל-3,000 תיירים שמקבלים שירות מסביב לשעון מ-1,500 אנשי הצוות. בנוסף לכל הפינוקים המוכרים, נבנה על האונייה משטח דשא ענק כחלק מהקאנטרי קלאב שעל הסיפון, שעליו גם מתקיימות חלק מארוחות הערב במהלך ההפלגה.
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה