שר הביטחון בסיור באשדוד: עוד 10 ימים כיפת ברזל תגן על אשדוד


להאזנה לתוכן:

עכשיו זה גם מוקלט: בסיור במפעל אלת"א באשדוד, אומר שר הביטחון שבעוד 10 ימים, תגן כיפת הברזל השלישית על אשדוד

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, הכריז לפני שבוע על הצבת כיפת ברזל באשדוד. גורמים במערכת הביטחון, שהתראיינו לעיתון הארץ, אמרו שדבר לא הובטח ללסרי, ושלא ידוע היכן תוצב כיפת הברזל השלישית.


הבוקר (ב') סייר שר הביטחון אהוד ברק, במפעל אלת"א באשדוד, ובמסיבת עיתונאים שבאה מיד לאחר הסיור, אמר ברק שכיפת הברזל השלישית תוצב בעוד 10 ימים, והיא תגן על אשדוד.

ציטוט דברי שר הביטחון ברק הבוקר באשדוד: "אנחנו פה באלתא, מפעל מפואר, מפעל שנמצא בחזית של הטכנולוגיה העולמית בתחום המכ"מים. בין היתר מייצר את המכ"מים של: 'כיפת ברזל' ושל 'שרביט קסמים', לצד שורה ארוכה של מוצרים טכנולוגיים, סופר מתקדמים, בתחומי מיגון, מודיעין ואבטחה. בביקור הזה ראינו את התקדמות 'כיפת ברזל'. בכוונתנו להניע את 'כיפת ברזל' בכל הכוח קדימה. תוך כ- 10 ימים יהיה לנו מוקד שלישי של כיפת ברזל, שיוכל להגן במקרה של הידרדרות גם על אשדוד, חוץ מאשקלון וב"ש. אנחנו מתכוונים עד סוף השנה להגיע למצב שבו תהיה לנו סוללה רביעית ושניכנס לתוכנית חירום לאומית, שתביא אותנו תוך פחות משנתיים למצב של 9 סוללות, של אלפים רבים של מיירטים. זה מצב שמשנה מהיסוד גם את ההגנה על אזרחי המדינה, גם את הביטחון של האזרחים, למרות שהם עדיין צריכים מחסות וגם יגדיל חופש הפעולה של הדרג המדיני בכניסה לאירועים ובעוצמה של המכה לצד השני וביכולת לצאת".


האזינו לדברים המלאים של שר הביטחון באשדוד:

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה