בוקר טוב אשדוד - היום נדע לאן פנינו מועדות.


להאזנה לתוכן:

בוקר טוב אשדוד, היום נדע לאן פנינו. הבוקר נדע סופית – האם החמאס מצליח לשלוט ברצועה ולמנוע ירי טילים לעבר ישראל או שהבלוף יתפוצץ לכולנו בפנים וערוותו של החמאס תתגלה במלוא חולשתה. האם החמאס מסוגל להשתלט על רצועת עזה או שבעצם, בעל הבית האמיתי ברצועה הם האיראנים שמבקשים ללבות את האש באזור. היום נדע האם אשדוד פני אשדוד לשגרה או למלחמת ההתשה?

האיראנים כועסים על המצרים שלא נותנים גיבוי לסורים. ראשי החמאס מתקרבים יותר ויותר למצרים.
המצרים מנסים לתווך בין החמאס לישראל כדי לשמור על רגיעה ובכל המשוואה הזאת לאיראנים זה ממש לא מתאים. הם יעשו ככל יכולתם ללבות את הלהבות באמצעות הועדות העממיות  הפעילות בעזה.

הם יעניקו להם כספים ונשק כדי לחזק את כוחם בשטח. האם ראשי החמאס בשיתוף המצרים יצליחו לשלוט בשטח ולהראות לעולם שיש בעל הבית בעזה, שעל פיהם יישק דבר? אם לא יעשו כן הם יפסיקו להיות לגיטימיים והאנרכיה עשויה לפשוט בעזה.
ישראל והעולם הערבי יצטרכו לעשות חושבים מחדש. ייקח תקופה ארוכה מאוד כדי לנסות ליצור סדר חדש. האלימות תשלוט באזור לאורך זמן. ההצהרה של ראשי החמאס על רצונם בהפסקת אש הפכה גם לשעת מבחן עבורם.
ישראל מצידה עשתה ככל יכולתה כדי להימנע מהסלמה ואף שלמה מחיר כבד בכך שהבליגה שוב ושוב על הקפות הטילים ביממה האחרונה. היא החליטה לא לתת לחמאס תירוצים ולתת לה את ההזדמנות לפעול על פי ההסכמים שנטוו בחסות המצרים.
היום זהו יום המבחן האמיתי!
בוקר טוב אשדוד. נקווה לשקט ולחזרה לשגרה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה