עורבים תקפו עוברי אורח – ונורו


להאזנה לתוכן:

ארבעה עורבים שהתנכלו לעוברים ושבים נורו למוות בידי צייד שהוזעק למקום, זאת לאחר שכל הניסיונות להרחיקם מהמקום, נחלו אכזבה (צילום: אשדוד בכותרות)

ארבעה עורבים שהטילו את אימה על העוברים והשבים נורה למוות בידי צייד מקצועי, וזאת לאחר שכל הדרכים האחרות שננקטו כלפיהם לא הצליחו להשיג תוצאות. 

המקרה התרחש ברחוב הורקנוס, שם התמקמו  העורבים על גג אחד הבניינים, אך הם לא הצליחו לפתח יחסי שכנות עם יתר הדיירים. פרט לצרחות שהם נהגו להשמיע, הם החליטו להתנכל לעוברים והשבים כאשר כל מי שצעד בשביל שבין הבניינים זכה לטעום מנחת זרועם, או נכון יותר מקורם. הם נהגו להתנפל על כל מי שצעד בשביל כשהם טסים בגובה נמוך על ראשי האנשים בליווי של צרחות מאיימות, ולעתים קרובות גם אזרו אומץ והם ניסו לנקר במקורם את ראשיהם של הצועדים המבוהלים. 

לאחר שהילדים חששו לרדת לחצר וגם המבוגרים השתדלו להימנע ממעבר בשביל המפחיד, החלו הדיירים לחפש פתרון. הם פנו לעיריה אך שמעו שהיא אינה מטפלת במפגעים כאלו, ניסו לגרש את העורבים אך ללא הצלחה. העורבים החליטו להתמקם בבניין ולא רצו לחשוב על מעבר למקום אחר. 

בראותם כי אין להם ברירה אחרת, הזמין ועד הבית את שירותיו של צייד מקצועי שהגיע למקום והוא החל לירות ירי הרתעתי לעבר העורבים במטרה להביא לכך שהם ירימו כנפיים ויסתלקו. אך את העורבים זה לא הרשים.

מאחר והירי לא הביא עמו תוצאות נאלץ הצייד לירות ישירות בעורבים הסוררים. רק לאחר שהעורבים נורו למוות שב השקט לשכונה, אך גם עתה כאשר חולפים הדיירים בשביל הם שולחים, אינסקטיבית, את ידיהם מעל לראשם.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה