איפה הדוגמה האישית?


להאזנה לתוכן:

תושב אשדוד צילם רכב של השיטור המשולב, כשהוא חונה באדום לבן. לדבריו, הפקחים סעדו במסעדה, בעוד הרכב חונה במקום האסור לחניה. "באזור הזה מחלקים קנסות לכולם. האם גם הם קיבלו קנס?" הוא שואל

חוקים התעבורה נועדו למנוע מצב בו איש היישר בעיניו יעשה על הכביש. גם סימוני הכביש, שמתירים חניה או איסור עצירה וחניה (אדום – לבן), הם חוקי תעבורה לכל דבר ולא המלצה. אם אזור מסומן כאסור לחניה, אז אסור להחנות בו או לעצור את הרכב, כי זה מפריע לתנועה ועלול להוות סכנה. 

רבים בוחרים לצפצף על החוקים ולהחנות את רכבם בסימוני אדום לבן, תוך צפצוף על חוקי התעבורה. אך כשהדבר קורה על ידי מי שאמונים מתוקף תפקידם על אכיפת הסדר והחוק, זה נותן אור ירוק לכל השאר להמשיך לצפצף על החוק. כיצד אמור אותו הפקח לבוא בטענות אל אחר על הפרת חוק או הסדר, כשהוא בעצמו לא שומר על החוק?

שאלה זו בדיוק שאל אותנו השבוע תושב אשדוד (שמו שמור במערכת), שתיעד ניידת של השיטור המשולב, כשהיא חונה במקום האסור על חניה (אדום – לבן). התמונות צולמו בשבוע שעבר, בצמוד למרכז השירות של פלאפון באזור התעשיה. 

"הפקחים והשוטרים ששהו במקום נכנסו לאכול במסעדה הסמוכה, בזמן שרכבם חונה שלא כחוק ומהווה הפרעה לתנועה. מדובר במעבר צר שנרשמים בו דוחות באופן קבוע לרכבים אחרים כל הזמן. הרכבים עמדו מעל לשעה במקום", מספר לנו התושב, שתוהה אם גם לניידת הזאת נרשם דוח חניה, כפי שנרשם לרכבים אחרים במקום, ומדוע בכלל רכב שאמור לסייר ברחבי העיר, עומד מעל שעה בחניה.
 
מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "מנהל אגף הביטחון העירוני קיבל לידו את התלונה הנדונה והדגיש כי מדובר במעשה לא מוצדק אשר יגרור אחריו טיפול משמעתי כנגד מבצע העבירה. בנוסף ירועננו נושאי נהיגה נכונה וחנייה נכונה ויובהרו כללי המותר והאסור בשימוש רכבי הציבור".

הדיווח הראשון הגיע במייל האדום של אשדוד נט!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה