נהג המונית לקה בליבו והוכר כנפגע בעבודה


להאזנה לתוכן:

"תזדרז, הנוסעים מחכים לך", האיץ הסדרן בנהג המונית. מהלחץ הנהג לקה בליבו והמקרה הוכר כתאונת עבודה על ידי הביטוח הלאומי

בפעם הבאה שאתם מאיצים בנהג המונית להזדרז, כדי שתיקחו בחשבון את הסיפור הבא: נהג מונית מאשדוד, בן 53, נשוי ואב לילדים, הוכר כנכה מתאונת עבודה על ידי ביטוח לאומי, רק בגלל הלחץ בעבודה. 

המקרה ארע לפני שנה והסתיים בימים האחרונים בפסק דין של בית-המשפט באשדוד: נהג המונית, שעושה קו קבוע באשדוד, היה באמצע נסיעה שגרתית. לפתע ארע תקר בגלגל. נהג המונית עצר בצד הדרך ויצא להחליף גלגל. התקלה עיכבה אותו והנוסעים בקו, שרגילים לנסוע איתו בשעה קבועה, החלו להתלונן על שהנהג מאחר לבוא. הסדרן בתחנת המוניות "עלה" מולו בקשר ושאל לפשר האיחור. הנהג הסביר לו שהוא מחליף גלגל, אבל הסדרן האיץ בו שהנוסעים מחכים. "תזדרז, יש לך נוסעים", האיץ בו שוב ושוב. הנהג עשה כדברו ופעל מהר, עד שלפתע החל להרגיש מיחושים בחזה וחולשה. בסוף יום העבודה הוא בני המשפחה פינו אותו לבית-החולים ושם הוא התבשר שעבר אירוע לבבי. הוא טופל תקופה, ויצא מזה בשלום. 

לאחר מכן הוא פנה לבית המשפט בתביעה נגד ביטוח לאומי שיכירו בו כנפגע תאונת עבודה. בית-המשפט קבע שיש קשר בין האירוע הלבבי שחווה כתוצאה מלחץ בעבודה באותו אירוע החלפת הגלגל. בקרוב הביטוח הלאומי יקבע לו אחוזי נכות. נהג המונית מיוצג על ידי עו"ד גיל הראל מאשדוד.
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה