דליפת גז חמורה מצובר - שלושה בניינים פונו ( תמונות )


להאזנה לתוכן:

צוותי כיבוי מתחנת אשדוד, הוזעקו לאירוע דליפת גז ברובע ב'. מדובר בדליפה גדולה מצובר. שלושה בניינים פונו מיושביהם, וצוותי כיבוי, ביחד עם צוות חברת הגז, עמלו שעות לתיקון הדליפה

דליפת גז חמורה הערב באשדוד: שסתום של צובר גז ברחוב רמב"ם, החל לדלוף בצורה חמורה. שכנים ששמעו קול רעש חזק דליפה, מהר מאוד חשו בריח הגז החריף שהתפשט בכל האזור. למקום הוזעקו צוותי כיבוי מתחנת אשדוד, בפיקודו של רשף/מ משה עמר, שהחלו בהתזת מים על הצובר, ובמקביל, בפינוי שלושה בנייני מגורים במקום. צוות חברת הגז הוזעק למקום, אך טרם הצליח לעצור את הדליפה, בגלל תקלה בשסתום.  

אחד השכנים שהזעיק את הכבאים, מספר: "היה רעש חזק מבחוץ. בהתחלה חשבתי שזה פיצוץ מים, אבל איך שהוצאתי ראש מהחלון, חשתי בריח החזק של הגז. מהר מאוד התקשרתי לכיבוי, ותוך דקות הם היו פה. כולם פונו מהבתים. מדובר בערב שבת, ונקווה שכל האירוע יסתיים במהירות".

למקום הגיעו נציגי איגוד ערים, הקב"ט העירוני ומהנדס העיר הגיע לקראת סיום האירוע וקיבל עדכון. דיירי הבתים שפונו הורשו לחזור לבתים שלוש שעות לאחר שפונו בגלל הדליפה הקשה. יש לזכור שמדובר בערב שישי, ורבים מהם לא הספיקו אפילו להדליק את נרות השבת. 

באירוע לא היו נפגעים. 

 




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה