אופנוע של מתנדב מד"א, מציל בחופי אשדוד, הוצת והתפוצץ - אסון גדול נמנע


להאזנה לתוכן:

אופנוע של מד"א הוצת הלילה באשדוד. כתוצאה מהשריפה התפוצץ מיכל חמצן שהיה באופנוע ובנס לא היו נפגעים. דובר שירותי הכבאות באשדוד: "אם הכבאים היו מגיעים לפני הפיצוץ, יכול היה להיות פה אסון"

תושבים ברחוב הרב ניסים באשדוד התעוררו הלילה מפיצוץ אדיר שהרעיד את ביתם. התושבים המבוהלים מיהרו לדווח על האירוע לתחנת המשטרה, שנמצאת בסמוך ולהזעיק את צוותי הכיבוי. הסיבה לפיצוץ הוא מיכל חמצן שהתפוצץ באופנוע כוננים של מד"א, שהוצת.

למקום הגיע צוות כיבוי מתחנת אשדוד בפיקודו של מיכאל סנסורה, שהחל מיד בכיבוי האש הגדולה שפרצה במקום. "הייתה בעירה גדולה והאש אחזה בעמוד תאורה ובכניסה לבניין שצמוד", סיפר דובר שירותי הכבאות באשדוד, רשף/מ משה עמר.

אחד התושבים שמתגורר בסמוך לאירוע, מספר: "שמעתי דיירים צורחים וצועקים לצאת מהבניין כמה שיותר מהר לפני שיהיה מאוחר מדי, לבסוף נשמע פיצוץ עז".

עשן רב החל להכינס לבתי הדיירים במקום, וצוות הכיבוי פעל לכיבוי השריפה ושיחרור העשן הרב במקום. רשף/מ משה עמר: "בהחלט נמנע פה אסון. אילו היו מגיעים הכבאים דקות ספורות לפני הפיצוץ, היה פה אסון. מזל שסקרנים לא התקהלו במקום, היות וזה קרה בשעת לילה מאוחרת. בדיקה ראשונית מעלה שמדובר בהצתה מכוונת".


הדיווח הראשוני התקבל באמצעות "המייל האדום" של אשדוד נט!

צילום: רשף/מ משה עמר דובר שירותי הכבאות באזור לכיש

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה