צוותי שיפור בקרב עובדי אגן זכו לשיפור גם בחשבון הבנק


להאזנה לתוכן:

בטקס חגיגי הוענקו פרסים לצוותי שיפור, אשר יזמו והובילו תהליכים של ייעול בתהליכי הייצור. הבחירה נעשתה על ידי צוות של שופטים מומחים, בשילוב קהל העובדים שנכח בטקס. הצוות הזוכה זכה בפרס כספי נאה

בליווי הסיסמה "אגן-משתפרים ללא הפסקה", נערך בפעם הראשונה בתולדות חברת 'אגן' טקס חגיגי המסכם את תחרות "צוותי שיפור" של החברה. במהלך הטקס נערכה תחרות לבחירת עבודות השיפור הטובות ביותר לשנת 2011 וכן הוענקו פרסים מרשימים לצוותי שיפור מקרב עובדי החברה.

מתוך הכרה כי חדשנות, יצירתיות ומצוינות הן אבני יסוד של כל חברה תעשייתית מובילה, נערכה השנה תחרות "צוותי השיפור", המעודדת את עובדי החברה להציע הצעות לייעול ושיפור עבודתם, תוך כדי עבודת צוות, אכפתיות ורוח יצירה. ארבעה צוותי השיפור של 'אגן' עמלו במשך שנה שלמה על איתור נושאים לשיפור, מציאת הדרכים לשיפורם, ניסוי ביישום הפתרונות, עריכת שאלונים וסקרים, והכנת עבודה ומצגת של התהליך. את התהליך בכל צוות ליווה מנחה מהנהלת החברה.

בטקס השתתפו 150 מעובדי החברה ובני משפחותיהם, שהגיעו לראות ולהתרשם מהעבודות המרשימות. במהלך הטקס התקיים מופע מרהיב של להקת אביבים, להקת המחול הייצוגית של העיר אשדוד, בניהול של אבי לוי.

הצוותים הזוכים בתחרות: מקום ראשון – יורי ביידר, אבי בלרדו ויעקב פרחת – צוות סינון אטרלון. מקום שני – פרדי ברדה וחיים אדרי - צוות התכה. מקום שלישי – בוריס גורליק וגנדי לוין - צוות שינוע חביות. מקום רביעי– מיכאל דברשוילי ואיגור בספלקו - צוות חסכון במים.

חבר השופטים כלל את יו"ר חבר השופטים, פרופ' חיים שיינדורף - ראש המגמה למים וסביבה במכללת שנקר, דר' ענת רוזן - מנכ"ל איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד וחבל יבנה, מר יהושוע קנטי - לשעבר מנכ"ל בתי הזיקוק, דר' חן ליכטנשטיין - מנהל המשאבים הגלובליים במכתשים-אגן, דר' אלעד שבתאי - מנהל המו"פ גלובאלי במכתשים אגן.

צילום: לימור אדרי
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה