לפני שבוע הקים שיפודיה "פיראטית" - השבוע השתלט על השירותים הציבוריים בסיטי


להאזנה לתוכן:

השיטור המשולב ביצע היום פעילות מהירה שמנעה השתלטות על נכס ציבורי. בדיקה מהירה גילתה שמדובר באותו אדם אשר ניסה רק לפני כשבוע להקים במקום שיפודיה. האיש נעצר ועוכב לחקירה בתחנת המשטרה

בפניה של המוקד העירוני לשיטור המשולב, דווח על אדם המנסה לפלוש לשירותים ציבוריים בתוך פארק בסיטי, תוך שהוא מנסה להרכיב סורגים בשירותים. צוות היחידה שכלל ניידת של השיטור המשולב (שוטר – מייק דוד ומפקח – דורון מור), יצא אל השטח וניתקל באדם המוכר להם מהשבוע הקודם. היה זה אותו אדם שתלה שלט המכריז על "הפעלת" שיפודיה במקום.

מנהל השיטור המשולב מר דוד בן שטרית מציין שהאיש לא הסתיר את כוונתו ובשיחה שהתנהלה בינו לבין אנשי היחידה, הוא ציין את רצונו "לפתוח מסעדת שיפודים" במקום, כניסיון שיקומי. לאחר בירור עם מפקח בנייה, ומשנמצא כי מדובר במבנה ציבורי וכי האדם עובר על החוק (הסגת גבול), הוא נעצר ועוכב לחקירה בתחנת המשטרה.

גם הטיפול במקרה זה הצטיין בשילוב כוחות ובתיאום מלא בין כל יחידות האכיפה, כאשר צוות היחידה, בשיתוף סיירת המוקד העירוני, פרקו את דלתות הברזל שהלה ביקש להתקין במקום והעבירו אותם אחר כבוד לאחסון עד להודעה חדשה. הפיקוח על הבנייה בדקו את אי החוקיות שבהתנהגות האיש וכמובן פעולת צוות האכיפה לעצירת האיש והעברתו לתחנת המשטרה. אגב: על האיש עצמו הוטל צו הרחקה של 14 יום מהמקום ושלושה ימי מעצר בית.    

ראש מינהל התפעול מר שלמה רוטנברג הביע שביעות רצון מהתנהלות העניינים בשטח והדגיש את החשיבות בעבודה מתואמת ומסונכרנת בין גורמי האכיפה, אשר מניבה את התוצאות הנדרשות אך מייצרות גם את ההרתעה הנכונה. 

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה