הארלם במרכז רובע א': קשיש הותקף על ידי נערים


להאזנה לתוכן:

בן 76 הוכה על ידי חבורה של שלושה צעירים במרכז רובע א'. "רק הערתי להם לאחר שהם שברו חלון ראווה", סיפר לנו הקשיש. לאחר התקיפה הוא אושפז בבית החולים ונזקק לניתוח בהרדמה מלאה כדי להחזיר את עצם הכתף למקומה. "בשעות הערב והלילה המקום הופך למסוכן", מספר לנו עו"ד שמשרדו נמצא במקום

לפני ימים אחדים נכנס אל משרדו של עו"ד עופר בן אבי אדם מבוגר. ידו הייתה בתוך סד, ומתחת לעינו הייתה חבורה הגונה. "באתי אליך כדי לנסות להביא את הסיפור שלי לכמה שיותר אנשים", אמר הקשיש לעו"ד בן אבי.

עו"ד בן אבי הזעיק למשרדו פקידה מאחד המשרדים הסמוכים למשרדו, שכן הקשיש התקשה לדבר בעברית. "לפני כמה ימים הותקפתי במרכזון רובע א' ע"י מספר צעירים. הם היו עסוקים בשבירת חלון ראווה, וכשהערתי להם, קיבלתי מהם מכות שהפילו אותי ארצה וגרמו לי לפציעות קשות", סיפר האיש לבן אבי. 

הקשיש מציג לבן אבי מסמכים רפואיים על אשפוזו בבית החולים, שם כותבים הרופאים שהאיש הגיע למיון לאחר שלדבריו הותקף. הוא מאושפז בבית החולים למשך 3 ימים, במהלכם הוא עובר ניתוח בהרדמה מלאה כדי לשחזר שבר פריקה בכתפו. 

עו"ד בן אבי, ששמע את סיפור של הקשיש, דיבר עם מספר בעלי עסקים במרכזון, שאישרו לו שבאותו היום נופצו חלונות הראווה בחנויותיהם. "כבר כמה זמן שיש פה חבורה של וונדליסטים ששוברת חלונות ראווה וזורעת הרס. אנשים מפחדים לצעוד פה בלילות כשהכל לא ממש מואר. הצעירים האלה הפסיקו להתרגש משבירת חלונות ראווה ותקפו את הקשיש. מה יקרה כשהם יפסיקו להתרגש גם מזה? יעברו למשהו חמור יותר?" אומר עו"ד עופר בן אבי. לדברי בן אבי, המצב בהחלט מדאיג אותו ואת בעלי העסקים במרכזון. "המקום הפך להיות קלאסי לביצוע פשע בשעות הלילה", אומר בן אבי. 

בשיחה עם כתב "המגזין" מספר האיש: "לאחר שנפלתי ונחבטתי ברצפה, הצעירים עזבו אותי והלכו. הרגשתי כאבים עזים בכל הגוף ולא ממש הצלחתי להתרומם. לאחר שהצלחתי להגיע חזרה להוסטל, התקשרתי לבן שלי שלקח אותי לתחנת המשטרה, שם גבו ממני עדות. בהמשך הגעתי לחדר המיון, שם אישפזו אותי ועברתי ניתוח בכתף". הוא לא מצליח להבין מי יכול להכות ככה אדם מבוגר, בלי טיפת רגש. לדבריו, מאז האירוע יש לו חשש להגיע למקום, אך הוא אינו מתכוון להיכנע לאותם הפושעים.

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה