אישה בהריון נתקפה צירים באוטו - ראש מדור התנועה באשדוד פתח לה ציר


להאזנה לתוכן:

ראש מדור התנועה באשדוד, ביחד עם התובעת המשטרתית באשדוד, פתחו לזוג ציר תנועה היישר לבית החולים ברזילי, זאת לאחר שהם נתקעו בפקק תנועה והאישה נתקפה צירים מתקדמים

מיני דרמה בשעות הצהריים באשדוד: זוג צעיר, בשנות ה- 20 לחייו, יצא מביתו באשדוד בדרכו לבית החולים. האישה, בחודש התשיעי להריונה, נתקפה צירי לידה, והם מיהרו לחדר היולדות. אך הזוג הצעיר נקלע לפקק תנועה בתוך אשדוד, זאת בעקבות אירועי הקיץ. למזלם, ניידת תנועה של אשדוד, בה נהג ראש מדור תנועה באשדוד, רפ"ק חיים חן ביחד עם פקד ליאורה סולטני- יעבץ, תובעת משטרתית, הגיחה מולם בדיוק בזמן.

רפ"ק חן היה ביחד עם פקד סולטני- יעבץ באבטחת אירוע המדרחוב ברוגוזין, כאשר עשה סריקות לאורך שדרות יצחק הנשיא, רץ לעברו הבעל.

"רץ אלי נהג שיוצא מרכבו, כולו מבוהל, ואומר לי שאישתו באוטו עם צירים מתקדמים. הוא היה תקוע בפקק ולא ידע מה לעשות", מספר רפ"ק חן. "באוטו יושבת האישה, לחוצה מאוד וחיוורת ורואים עליה שהצירים קשים ומתקדמים", ממשיך ומספר רפ"ק חן.

בלי להתבלבל, רפ"ק חן ופקד סולטני- יעבץ, אומרים לבעל שאין לו מה לפחד. "אמרנו לו לנסוע אחרינו וליוונו את הזוג עד צומת עד הלום. נסענו עם סירנה ופתחנו להם את הציר עד הכביש המהיר. בדקתי את מצב התנועה בהמשך הדרך, ולאחר שהבנתי שהצירים פתוחים, האיש המשיך עד לבית החולים ברזילי", מתאר את האירוע רפ"ק חן.
 

מה היה קורה אם הייתה מתחילה הלידה באוטו? האם היית גם מיילד את האישה?
"לא פחדתי כי הייתה איתי באוטו פקד סולטני- יעבץ , ואם היינו צריכים, היינו גם מיילדים".


צילום: פקד עו"ד מיטל גרף - דוברת מרחב לכיש במשטרה. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה