להאזנה לתוכן:

תושבת אשדוד שכרעה ללדת, הזמינה ביחד עם בעלה, מונית ספיישל לבית החולים 'קפלן'. אבל התינוקת לא חיכתה ויצאה לאוויר העולם בתוך המונית

את הנסיעה ספיישל הזאת לא יישכח עוד זמן רב נהג המונית שלווה קריחלי ממוניות קניון סימול. אמש בשעות הצהריים, הוא מקבל טלפון מאדם אותו הוא מכיר. הוא מספר לו שאישתו בחודש התשיעי וצריכה להגיע בדחיפות לבית החולים. קריחלי לא מהסס ומיד מחליט לבצע את הנסיעה.

פתאום במהלך הנסיעה, נתקפת האישה בצירים תכופים. קריחלי מבין מיד שהאישה מתחילה בתהליך הלידה. בינתיים הבעל מנסה לסייע לאישתו בספסל האחורי, וקריחלי מתמקד כדי להביא את הזוג במהירות האפשרית לבית החולים.

בכניסה לבית החולים 'קפלן', צועק קריחלי למאבטחים שיש לו לידה בתוך האוטו. המאבטחים ממהרים לפתוח את השער, ובמקביל מודיעים על האירוע לחדר המיון ולחדר לידה. אך עד שהמונית נעצרת, התינוקת יוצאת לאוויר העולם. פארמדיקים של מד"א שהיו במקום, ממהרים למונית ומסייעים בחיתוך חבל הטבור, עטיפת התינוקת וסיוע לאישה.

ביתו של שלווה קריחלי מספרת: "אבא שלי התרגש נורא. הוא היה בהלם מכל האירוע. היולדת לא הספיקה לצאת וילדה בתוך המונית. אפילו בלידות של ילדיו לא היה אבא משתתף, אבל עכשיו הוא חווה חויה שלא יישכח אותה עוד זמן רב".

התינוקת והאם הועברו למחלקת היולדות של קפלן ולשניהם שלום.

צילום: שלווה קריחלי - מוניות קניון סימול 


 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה